می دهم توبه دلم را که خطایی نکنم کاهن معبد ویا شیخ مصلا بشوم.

  • ۱۷:۰۵

نمیدونم چرا نقاط تاریک بیشتر به چشم میان ..


برای نوشتن , گفتن و دیدن ..


تو برخورد با ادم ها هم همینیم.


نقاط تاریکشون می بینیم .اگه بخوایم دل بسوزونیم وناراحتش نکنیم تو ذهنمون تخریبش میکنیم 


" اه چه ادم مزخرفیه 


اوه اوه لباساش چه ضایعه اس


اه چه لهجه ای ...

و..."


اگه هم برامون مهم نباشه ناراحتی طرف و اسم خودمون بزاریم رک گو


میگیم: تو احساس نداری


تو اصلا بلدی محبت کنی؟؟

فازت معلوم نیست ..اخلاقات خشنه , پسرونه اس.


چرا از یه ادم فقط نقاط تاریک میبینیم ؟ 


اصلا شاید ما فقط داریم تاریکی هارو میبینیم...


چرا نمیخوایم اول همو بشناسیم بعد حکم صادرکنیم؟


عینک قضاوت کردن ادما ارزون ترین و بی کاربرد ترین عینکیه که ساخت خودمونه.


راحت ترین کار یک طرفه.


جوردیگر نباید دید؟؟


چشم هارو نباید شست؟؟


_ مدتیه انگار ترس از دست دادن گرفتم .


انگار یادم رفته قبلا چه جوری غم هام تحمل میکردم.


بلدنیستم روزای نبودنتو....


_ با خاله اقدسم تلفنی ( طبق معمول) حرف میزدیم  یهو بی مقدمه گفت:


- میخوام وقتی عقد کنم بدم انگشت حلقمو اسم همسرم تتو کنم!!


- اون وقت اگه اختلاف پیدا کردین جداشدین چی؟؟


- لال شی که یه خدانکنه از دهنت درنمیاد:/


- :))) خب حالا..


- کاری نداره میرم دوباره باتتو خط خطیش کنند!!!


- حالا بزار یه هفته از خواستگاریت بگذره بعد نقشه بکش :))


_ ............... ( بقیه مکالمه حاوی جملاتی ست که ارزش تایپ ندارد)  :)))



یه جا تو فیلم الیس هست 


که موقع خداحافظی الیس به کلاه دار میگه :


_ اگه دیگه نبینمت چی؟


 _ تومیتونی منو ببینی تو سرزمین ارزو وکاخ رویاها...


_ رویا که واقعیت نداره


_ کی میدونه چی واقعیت داره؟؟ 


قشنگ بود.







  • ۱۵۱
محیا ..

سلام:)

من واقعا اینجوری نیستم

اتفاقا برعکس انقد به آدما خوشبینمو همش نکات مثبتشونو میبینمو نکات منفی رو نمیبینم تا ضربه میخورم:/

 

اینا رو بیخیال 

مقصود این جمله کیه؟😆

بلدنیستم روزای نبودنتو....

😆😆😆😆😆

 

دیگه منو نپیچون بگو دیگه😆😆😆

 

برا خاله اقدس خواستگار اومده؟:)

بسلامتی.انشاالله هرچی خیره بشه براش:)

سلام.

ولی هستن از این ادما. 

دوستامون.. 

غریبه ها ..

مقصودتویی :))

آره براش خواستگار اومده ندید بدید خل شده:))))
محیا ..

اره ازاین آدما هستن....

 

مقصود من که نیستم ولی باشه بپیچون😅

من هی میگم مخاطب خاص داری بگو نه😉😆

آهنگ قمیشیه؟:)

یادش بخیر نووجون بودم بابام قمیشی خیلی گوش میداد

من دوستش نداشتم

ابی وداریوش گوش میدم الان ولی قمیشی نه...

 

غمگین بود:(

کی رفته؟:(((((

کجا رفته؟:(((

 

خاله اقدس:)))

انشالله هرچی خیره براش بشه:)

نپیچوندم. تو گیردادی.

اهنگ های قمیشی دوست دارم.

مرسی عزیزم.😃
محیا ..

باشه باشه گیر نمیدم 😯😖

 

روزا خیلی طولانین نه؟😖

دمارم دراومد😖

کلی کار میکنه آدم میره بیرون میاد میخوابه بیدار میشه و...نصف روز تازه گذشته😖

 

اتفاقا شبا طولانیه.

از شیش دیگه هوا تاریکه
محیا ..

نمیدونم شب روز

شبانه روز

خیلی طولانیه😢😤

دلم برا گلی هم تنگ شده😞

 

کی از کربلا برمیگردن؟
محیا ..

گفت ۱۰-۱۲روز دیگه احتمالا:(

 

الان جا داره بخونم حالا یارم بیا دلدارم بیا😅

 

آرمینم نمیاد یکم سرشوببرم دلم آروم بشه😆😜😅

 

به تلگرامشون پیام بده از دلتنگی دربیای😃
محیا ..

گلی که خیلی تلگرام نمیاد اکثراًتو وبش خصوصی باهاش حرف میزدم:))

 

بعد گفت فک نکنم نت داشته باشم واسه همین پیام ندادم:(

 

اون پسرک لوسم الان مثلاًباهاش قهرم😝😂

گفتم یا وبلاگ میای یا قهرم

😅

بی منطق میشم حرف تومخم نمیره😅

ولی پسرک لوس از من لجباز تره😒

خوش بحال تو و گلشید باهم رابطتون خوبه صمیمی هستین.

خواهرت بهتره؟
محیا ..

باتو هم صمیمیم😍

ولی خب توکم حرفی،حرف کم میاد

ولی مااز وقایع هرچی گیر میادوپیش میاد براهم میگیم😅

 

آره فعلاًخداروشکر بهتره

کلاساش شروع شدن بهتر شده روحیش فعلاً

:-)

خداروشکر.
محیا ..

😍😘

میخوام امسال بخونم براارشد ولی هنوز تصمیم نگرفتم چه رشته ای شرکت کنم یکم ازاینکه تغییررشته بدم میترسم نتونم موفق بشم😐😒

 

دلم میخواد تهران دربیام :( 

تصمیم خوبی گرفتی .با یه مشاور تحصیلی مشورت کن راهنماییت کنه.
محیا ..

آره شاید اینکارو کردم:)

 

خیلی خوب میشه .

حوصله ام سر رفته😐
محیا ..

من نیز همینطور:((

خیلیم بی حسو‌کسلم😑

همین الان سرخود یه قرص ویتامین دی انداختم بالا:)))

کمبود دی داری؟؟

منم هفته ای یدونه میخورم.
admin _-_reza_-_

عالی قشنگ بود...

واقعا منم اینجوری نیستم خیلی مثبت میبینم آدمارو و ضربه هم میخورم...

ولی باید همیشه میانه روی کنیم نه زیاد مثبت بین باشیم نه زیاد منفی بین

کسی که نمیشناسیم رو یه رفتار ساده باهاش داشته باشیم...

موفق باشید...👌✌☺️

درسته.ممنونم.همچنین
محیا ..

توهم مخاطب قچنگ در سکوت داریا😅

اون دونفر کی هستید😒

خودتون بیاید رو آب تا نیومدم ببافومتون😝😅

راست میگه😃
محیا ..

 پارسال ویتامین دی من ۳بود:)))

بعد امپول زدم چندتایی یه مدتم قرص خوردم نرمال شد

الان حوصله چکاب ندارم

سرخود شروع کردم خوردن:))

احساس میکنم باز دی م رفته پایین😐

منم تصمیم دارم هفته ای یکی بخورم مثل قبل ولی سرخود اوندفعه دکتر تجویز کرو:))

 

کمبود ویتامین دی یکی از عوامل ابتلا به ام اس 

طوری نیست هفته ای یدونه دی ۵۰۰۰ بخور.


محیا ..

آره

پارسال دکتر ازمایشمو دید گفت تو راه رفتن مشکل نداری؟:)))

گفتم نه :)))

 

نمیدونم چند هزاره ازاین گردالی فسقلیا مدل دونه ها تسبیحه😅

الان هم قرص ویتامین دی هم ایی هم اهن هم کلسیم دارم

که همشونو دکتر تجویز کرد من کامل نخوردم ازهرکدومشون چند ورق مونده😐

الان تو سرمایه داری😃😃


محیا ..

عههه؟!😅

پس کلاس بذارم دیگه من سرمایه دارم😅

😃😃
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan