جاذبه عشق تویی ورنه سیب خودش رها میشد.

  • ۱۴:۰۰

 

 

مثلا با حال خوب بیدارشی وروزتو شروع کنی.

 

قطعه مورد علاقتو گوش کنی.

 

روی نیمکت دلخواهت توی پارک بشینی چشماتو ببندی وعطر پاییزو نفس بکشی .

 

ورزش کنی و مردمو دوست داشته باشی...

 

مثلا توی پیاده رو از دختربچه غریبه عکس بگیری ودلت بره برای لبخند ونگاهش ...ببوسیش.

 

و قطعه مورد علاقتو گوش کنی.

 

به هوای خرید گل نرگس بری گل فروشی ولی چشمت خیره کاکتوسا بشه...

 

مثلا آشپزی کنی و دست پختتو دوست داشته باشی  .

 

غروب پیاده روی کنی و با حوصله  از  دست فروش سبزی بخری.

 

هوای ذهنتو تازه کنی...

 

مثلا به دوست داشتنی ترین اتفاق زندگیت فکرکنی و قطعه مورد علاقتو گوش کنی.

 

مثلا.... مثلا یک روزو زندگی کنی.

 

 

 

 

  • ۱۶۷
** گُلشید **

سلااام

 

چقدر پر از حس خوب بود متنت:)

زندگی یعنی همین

 

چه دختربچه ی بانمکیه😍😍بامزه وایستاده:)

 

من عاشق گلفروشیم، یکی از فانتزیام اینه که یه مغازه گلفروشی داشته باشم و وقتی پیرشدم اونجارو اداره کنم:)))

 

قطعه قشنگیه دوسش میدارم

سلام.

مرسی:)

اره ژستش بانمکه:)))

من نیز البته فکرکنم همه دخترا گل فروشی دوست داشته باشن:))

من نیز:))
** گُلشید **

اون کاکتوسه سمت چپ که بالاش صورتیه چه خوشگله😍

اره منم ازش خوشم میاد:)

اسمشو نمیدونم:)))

فقط میدونم کاکتوسه!!
محیا ..

سلام عزیزم😍😘

چه متن قشنگی نوشتی😍پراز حس خوب بود😍

اگه نگاهمون به زندگی اینجوری باشه حالمون خیلی بهتر میشه:)

 

دخمله چه بامزهو دلبره😍😍😍چه ژستی😍😍

بچه موخوام😐😟

 

 

کاکتوسا هم خوشگلن:))

صولتی دوس:))

 

موزیکم قشنگ بود منم دوسش دارم بردم برا چند لحظه به یه دورانی:)

سلام.

ممنون .😃

خوشحالم حس خوب داشت براتون.

اره دختر نازی بود از مامانش اجازه گرفتم گفت عکس چیه ؟
وردار ببرش😃

چه دورانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محیا ..

اخیییی:))))

دلم خواست یه عدد بچه بچلونم تو بغلم😟😞

بچه خونم به شدت کم شده:(((

 

دوران خاصی نبود:)))

یاد سنی افتادم که اینو گوش کردم حال وهوا اون سن منظورمه کلی:))

من نیز:))

کدوم دوران؟؟؟؟؟

همه چی از این خاطره ها شروع میشه:))))
محیا ..

:)))

اصلاً تو بگو ببینم 

اون دوست داشتنی ترین اتفاق زندگیت که بهش فکر میکردیو قطعه مورد علاقتو گوش میکردی چی بوده کلک که با همچین آهنگی  بهش فکر میکردی؟:P 

:)))

 

نمیگم تا کنجکاااااااااو بمونی!

:))))))
** گُلشید **

بی تلبیتا دارید از خاطرات ماندگار زندگیتون و دوست داشتنی ترین اتفاقای زندگیتون حرف میزنید

به منم بگید ببینمممممم

محیا خاطرات موندگار داره :))


** گُلشید **

تو هم دوست داشتنی ترین اتفاق زندگی داری😁

فعلا تو بگو تا محیا هم بیاد

محیاگفت منم نمیگم!

:))

شایعه نپراکن ای چشم سفید !

منظورمن چیزدیگریست!
admin _-_reza_-_

وقتی متن رو میخوندم یه لحظه احساس کردم دارم اونارو انجام میدم

اگه احساس همه به زندگی همین باشه خیلی خوب میشه

مشکلات از پس همین سخت گرفتن ها و احساس های بد به زندگیه

موزیک هم زیبا بود 👌👌

موفق باشید....

بله گاهی چیزای کوچیک میتونه حس زندگی کردن بهمون بده.

امیدوارم تعداد بیشتری از این روزارو زندگی کنیم.

تشکر.
محیا ..

منم نمیگممممممم تا کنجکاو بمونی:))))

 

 

گلی توازاین خاطراتا نداری؟:)))

 

کنجکاو نیستم :)

حتی یه اپسیلون !

داره داره از من بپرس :)))))
** گُلشید **

باید بگید جفتتون وگرنه قهرقهر تا روز قیامت:)

 

محیاخانوم نههههه من کوشولوام هنوز😂😂

 

الان میگن دختر گنده به خودش میگه کوچولو😂

بله گلشید کوچولوئه ناز بشی ننه:))))


محیا ..

کنجکاویو که تو شروع کردی:P 

:)))

 

 

الکیییی:)))) گلییییییی:))) رو کن کلک:))

برو بچه هم تو هم گلشید ... اره دیگه:)))


** گُلشید **

والا الکی ندوفتم که:)

من اصلا نمیدونم شماها چی میگید:)

 

حالا توضیح بدید و موارد خودتونو بگید که متوجه بشم😂

بله اصلا نمیدونی :)))


محیا ..
من که تا وکیلم نیاد حرفی نمیزنم:)))

گلی ما رو سیاه نکن:)))
وکیل جفتتون منم!!

محیا وکیلم؟؟؟؟

:)))
محیا ..

کدوم وکیل!

وکیل پاسفره عقد؟

بااجازه بزرگترا بعلههههه:)))

همسرم کیه فقط؟:)))

قیمه ها رو ریختن تو ماست یعنی همین:)))

 

​​​​​​

محیا هی بپیچون:)))
محیا ..

نمیدونم چرا خیلیا فکر میکنن من عاشقم😐😶

ولی هرچی فکر میکنم اصلا ادمی تو زندگی من نیست عاشق باشم

که فقط بگم اره

خیال همه راحت بشه😂😂😂

بلی بلی :))

همه خیلیا لابد چیزی میدونن:)))
** گُلشید **

باشه بابا

اول شما بگید بعدمن

بزرگتری گفتن کوچکتری گفتن:)

تو حرف نزن که منشوریت میکنم:))


** گُلشید **

محیااا نپیچون

 

مریم تو هم داری میپیچونی حواسم هستا

 

باشه اول من میگم

 

اقا من چند سال پیش عاشق یکی بودم خیلی شخصیت جالبی داشت اسمش شهاب بود

همون اولم شکست عشقی خوردم:(

میخواید بدونید کی بود؟

لابد بچه سه ساله همسایه بود
** گُلشید **

منشوری میکنی

بیا منو بگو که حرف زدم:(

باهات شوخی کردم 

ببخش اگه دلخورشدی
** گُلشید **

دلخور چیه بابا

 

بگم کی بود؟:)

فرمودی کی بود دیگه.
** گُلشید **

نخییییر

یه رمان خوندم اسمش همخونه بود تو اون بود🤣🤣🤣🤣


من لفتم اودافظ شب بخیر🤗

:/

شبت بخیر.:)
** گُلشید **

😂😂😂😂😂😂

:)

برو بخواب . منم برم .
محیا ..

گلی😂😂😂

من ازشهاب خوشم نمیومد سیگاری بود😂😂😂

 

خب خداروشکر رفتید بخوابید امشب به خیر گذشت

خوب بخوابید😂😘😍😍

من تورو ول نمیکنم!!

الان خوابم میاد فردا انشالله خدمت میرسم:))

توهم خوب بخوابی.
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan