آسمان فرصت پرواز بلند است...

  • ۱۷:۰۸

اگه دعا کنی خدایا بهم صبربده ، روزی بده، اراده بده، عشق بده، موفقیت بده ، انسانیت بده


خدا بهت " فرصت" صبور شدن


" فرصت" روزی کسب کردن


" فرصت" بااراده شدن


" فرصت" عاشق شدن وعشق ورزیدن 


" فرصت " انسانیت به خرج دادن 


و "فرصت" موفقیت کسب کردن میده


این ماییم که ازفرصتمون بد استفاده میکنیم و تهش هم گله میکنیم ازخدا


حضرت علی (ع) : فرصت چون ابر میگذرد ، پس فرصت های کارخوب را غنیمت بشمارید.



  • ۲۳۱
** گُلشید **

"این ماییم که ازفرصتمون بد استفاده میکنیم و تهش هم گله میکنیم ازخدا"

آره واقعا...

سلام گلشید خانوم کم پیدا منور کردین:)

بله ماهستیم


** گُلشید **

ای وای سلام یاد رفت روم سیاه😅ببشید خاله مریم:)

سلام خوبی؟:)

من کم پیدام؟ هستم که:)

بهم نگو خاله مریم حس پیری میکنم:)

شکربله تو کم پیدایی:)

چرا پست نمیزاری؟
** گُلشید **

الان مگه اقدس که همسن توئه و خالته پیره؟:)

 

نه والا هرروز سر میزنم پنلم:)

 

حوصلم نمیاد، الانم اومدم بنویسم نصفه ول کردم:) حس میکنم چرت دارم مینویسم😅

لعنت به شیطون!

اقدس 5ماه  وچندروز بزرگتره!

درضمن بااین تفاوت سنی زیااااد بهش خاله نمیگیم:)))

بنویس بابا:)
** گُلشید **

خب پس اقدس که تفاوت سنی زیاد ۵ ماه و چند روز داره نمیشه بهش گفت خاله قطعا به تو که دو سال و دو ماه بزرگتری ازم میشه بهت گفت🤣🤣🤣دیگه تفاوت سنی خیلی خیلی زیادی میشه😁🤣

 

شوخی کلدم خاله مریم، عه چیزه یعنی مری جون😁

 

باشه :)

ما تا ده سال تفاوت سنی رو خاله وعمه نمیگیم!!

حتی به داییم هم دایی نمیگیم اسمشو همراه با لقبش صدامیکنم:)

لطفا به قوانین احترام بزار:)


خانم محسن

سلام مریم جان 

خوبی عزیزم؟

سلام :)) مرسی خوبم شما چطورین؟

سالی یبار بزور پیدامیشین!

بچه هاتون خوبن؟


خانم محسن

درباره فرصت

آره واقعا، تا دلت بخواد فرصت از دست دادم😕

 

منم فرصت ازدست دادم همه فرصت هایی ازدست دادن!

چه فلسفانه حرف میزنم:)
** گُلشید **

اخه من دایی، خاله و غیره با تفاوت سنی کم ندارم در نتیجه با قوانین اشنا نمیباشم:)))

ولی میدونم دیگه زیر ۶_۵ سالو باید به اسم صدا زد:)

ما تا 15سالو به اسم صدامیزنیم:)

البته گاهی بابابزرگمم به اسم صدامیزنیم!

پس قبول داری باید به اسم صدام کنی:)
محیا ..

هرچی داده دودستی گرفتم استفاده نمودم دستش درد نکنه:)

ولی بعضی فرصتارو هنوز نداده😅

بازم دستش درد نکنه😅❤

 

پست قشنگی بود مثل خودت😘😍

 

باخط به خطش اتفاق اومد جلو چشمم

فرصت صبوری،اراده،انسانیت...

 

 

واقعا تاحالا هیچ فرصتی ازدست ندادی؟

ادعای کمی نیست

مرسییی:)


** گُلشید **

:))

 

الان یعنی قبول کردی که خالمی ولی باید به اسم صدات کنم؟😂🤣

 

دخترخالم متولد ۷۱ هست، نوه ی دومه، از بچگی همه ی مارو مجبور کرد دخترخاله صداش بزنیم( با خانواده ی پدرشم همین کارو کرد)البته اون موقع خودشم بچه بود:) هروقت اسمشو صدا میزدیم جواب نمیداد، دیگه ما هم عادت کردیم:))

حالا الان بعضی وقتا به اسم صداش میزنم:)

منم دخترخالم 20سال ازم بزرگتره بچه بودیم مجبورمون میکرد آجی صداش کنیم!

الانم اسمشو خالی نمیتونیم صداکنیم


** گُلشید **

عه خانمِ آقا محسن:)

سلام خوبید، بچه ها خوبن؟

محیا ..

ادعاست دیگه کی به کیه بذار یکم ادعا کنم 😂😬

ولی نه کلاً الان یادم نمیاد چیز خاصی که ازدست داده باشم فرصتشو😐

الان که اینو گفتم تک تک یادم اومدعین فیلم از جلو چشمم رد شد😐😩

بسی فرصت سوزوندم

همشم به خودم آسیب زدم

برم تو افق محو بشم:))

 

 

 

:) آره فرصت که ازدست میدیم بیشترین آسیب خودمون میبینیم
محیا ..

منم یه دختر خاله دارم۱۵سالی ازم بزرگتره

شایدم بیشتر

ما بچه بودیم اون بزرگ بود خیلی بنظرمون😂😐

واسه همین از بچگی افتاد رو زبونمون بگیم بهش خاله 

دیگه موند الان روزبونم نمیچرخه بااین سن اسم کوچیک صداش کنم:))

بااینکه بی بی فیسیم سر مامانمو خانواده مادری رفته وهمین دختر خالمم الان انگار همسنمه ولی من خاله صداش میکنم:))

من دخترخاله هام همه ازم بزرگترن دوتاشون 20سال و 15سال یکیش 4سال 

:)
غریبه آشنا A

به به خوشمان آمد ..چه پستهای آشنا پسند میذاری 😉😂😂

 

در خصوص پست همون خودت فلسفانه حرف بزن!! اما باقی صحبتها 😌 آقا دایی کوچیکم متولد 64 .. یادمه از بچگی عشق این بود که بهش بگیم دایی و ما بچه های خوبی بودیم و دایی مجتبی صداش میکردیم اونم چه عشقی میکرد😃😂

خواهر گلم چطوره؟😘😍

بخدا میگم بیام وبت ولی لامصب وقت !😝 هر کاری میکنم نمیرسونم ب زندگیم برسم😂

:)) آره میدون سرت شلوغه مهمونداریه
ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

دقیقن..:)

بله:)
شارمین امیریان

سلام.

چقد خوبه این پست.

با اجازه ت لینکش میکنم

سلام شارمین جان:)

خواهش میکنم:))

معروف شدم (:
** گُلشید **

میخوای منم لینکت کنم معروف تر بشی؟😂

 

آخه من سوپراستارم😂😂😂

من بدون اینکه بخوام لینک شدم:)

لینک نطلبیده مراده شایدم جعفره شایدم اصغره!

نمیدونم کدومه:/


** گُلشید **

به نظرم همون مراده😂.

 

مریم این پشه ها چرا انقدر نامردن، پریشب چندجا دست و پامو نیش زدن دقیقا اندازه ی یه سکه شده هر کدوم:(

نمیدونم چرا!


راستش منم پشه ها نیشم میزنن ازخواب بیدارمیشم دوساعت طول میکشه بازخوابم ببره

هیشکی اندازه من تابستون پشه هارو فحش نداده:/

** گُلشید **

عه پس تو هم پشه ها زیاد نیشت میزنن:/

 

من قبلا خیلی کم نیشم میزدن ولی امسال نمیدونم چه اتفاقی افتاده نابودم کردن:(

امسال شیرین شدی براشون :)

من ازرو خصومت شخصی نیش میزنن البته!
مشکات ..

احسنت احسنت

طیب الله انفسکم بانو👍

شکرا :))
** fateme **

سلام چطوری خوبی؟

سلام خوبم تو چطوری؟:)
** fateme **

ممنون❤ خوبم 

:)) 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan