من از آدم ها ناامیدم.

  • ۲۲:۲۳

حال این روزهام ترکیبی از غم ، دلتنگی ،حس ناکافی بودن ،پوچی و خستگی شدیده . باز توی خوابم مشکل پیدا کردم و شب ها به سختی خوابم میبره با کوچکترین صدایی بیدار میشم و باز خوابم نمیبره ،صبح ها با خستگی شدید بیدار میشم تمام روز بی حوصله ام و فکرای منفی که واقعیت زندگیم هستن ولم نمیکنن دلم نمیخواد با هیشکی حرف بزنم . 

احساس کم ارزشی شدیدی دارم .

اما صبح ها هفت بیدارم میرم سرکار تا هفت غروب بعدش که میام خونه یه چیزی میخورم دوش میگیرم میشینم پای بساط کار دومم تا دوازده شب ، با اینکه کلی خسته میشم ولی دلم میخواد تا ابد اینجوری مشغول باشم فقط کار کنم و کسی هم باهام حرف نزنه .


+++ هرکسی که لینک میخواد کامنت خصوصی بده هرچند که چیز خاصی و جدا از اینجا نیست .

  • ۴۸
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan