قاب دلخواه خانه من

  • ۲۱:۵۱



باهاشون خیلی حرف میزنم گاهی درد و دل میکنیم گاهی هم از روزمره ها باهم دیگه صحبت میکنیم


اسماشون : یاسی قد بلند ، مهری ( زرد مربعیه) ، ریحانه ( آبیه) 


ساناز ( قرمزه) ، ستایش ( مشکیه) ، غزل و غزاله ( زرد مربعی دوتاییه) 


نازی ( گلدون راه راهه) و کیانا یک ودو و سه! ( سه تا سبزا)


جمعه خانومانه ای داریم:)


ممنون از دعوت تسنیم و دعوت میکنم از محیا و گلشید و غریبه آشنا وفاطمه ( سکوت شلوغ) 


و فاطمه وفرشته و خانوم مشکات:)


+ چالش از بلاگردون 

  • ۲۴۹
مشکات ..
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

چقدر مهری جون نازه😍😍هم خودش هم گلدونش 😍

 

 

***** ***** **** **********

آره :)

مرسی (:

راستی تو هم دعوتی :)))
مشکات ..

عهههه حالا یاد ما افتادی بی وفا؟؟

دیگه قبول نیست😅

من قهرم😒

باورکن حواسم نبود اندکی مریض هم هستم تازه گشنمم هست!

همه اینا باعث میشه ادم اسم خودشم فراموش کنه:)


مشکات ..

عهههه خدا بد نده

قبوله😌😅

ممنون از دعوتت😌❤

 

کمپوتت کو؟:))

قهرنکن حالا لوس:)
محیا ..

چقد خووووشگلن مریممم😍😍😍

این چالشو تووبلاگای دیگه دیده بودم وخیلی عکسا باحالی دیدم وخیلی تر دلم میخواست شرکت کنم ولی هرچی فکر کردم قاب دلخواهی نداشتم

شاید فکر کنید خیلی منفی بینانس ولی ندارم واقعا!

آسمونه که از پنجره اتاق نگاش میکنم که قابل پخش نیست:))

کتابخونمه که درحال حاضر یجوری ترکیده که یکماه تایم میخواد که مرتبش کنم بعد عکس بگیرم

میز لاک ناخناوعطرا ولوازم ارایشیه که قابل پخش نیست

میگن دختره چه سخیفه😂😂😂

 

مرسی از دعوتت قشنگم😍😘 

یه قاب قابل پخش یافتم حتماً شرکت میکنم:))

 

حالا بگو ببینم چلا مریضی؟

چی شدی؟

:) 

منم خواستم از یخچال عکس بگیرم بیشتر دوسش دارم :) ولی گفتم میگن شکموئه!


مشکات ..

آقا کمپوت دونه ای ۱۸ تومن شده😐

دیگه واسه یه سرماخوردگی نمی ارزه😅

ولی بخوای برات یه لیوان آب هویج میگیرم😁

نه بابا قهر چیه گشنه بودی دیگه.درکت میکنم 😂

کمپوت چی؟ :)

حداقل یه کیلو هویج بخر خسیس:))

واقعا گشنه بودم:))
مشکات ..

نمیدونم والا😐چند روز پیش مامانم رفته بود عیادت همسایه میگفت کمپوت خریدم دونه ای ۱۸ تومن.گیلاس بوده لابد🤔

نه هویج داریم تو یخچال همونارو برات آب میگیرم😁

گیلاس 18؟ فکرکردم اناناسه:)

تو چه خسیسی هستیا :)

حداقل یه پرتقالم اب بگیر با هویج قاطی کن خوشمزه میشه:)
محیا ..

:))))

یخچالم گزینه خوبیه😁

اره:)
** گُلشید **

وای چه خوشگلن:)

 

ما هم گلدون داریم ولی من زیاد کاری بهشون ندارم.

از این گلدون بزرگا هستن نه مثل مال تو رنگی و گوگولی مگولی.

انقدر تو چالشا از این گلدونا دیدم منم دلم خواست برای خودم یه گوشه گلدون جمع کنم:))

 

+چشم حتما شرکت مینمایم:)

راستش من دلم میخواس عکس یخچال بزارم:)

اره اکثرا اقدس برام خریده :) 

هربارم میاد میگه گلدوناموبده!!


عینک ...

سلام...

امیدوارم حالتان خوب باشد...😊😃

 

واسه گلاتون اسم میذارین...!!😐

چرا اِسما همه دخترونه است...؟😕

دلتون یکم واسه ما پسرا هم‌می سوخت و‌ اسم دو تاشو پسر میذاشتین حداقل...😅

 

من کلا از اسم گل و گیاه سر در نمیارم،گوشه ی خونمون مامان خانم‌ و‌خواهر خانم چن تا گلدون چیدون که  کلا شکل و شمایل عجیبی دارن...😮

یکیش خیلی منو تحت تاثیر گذاشته...هر روز که ازشون می پرسم اسم این‌گله چیه میگن«چشم آهویی»😐

نمی دونم فریبم میدن یا راست میگن؟

واقعا چشم آهویی اسم گله...؟؟😕😕

 

 

 

سلام 

شکر ، بله دیدم اسم براشون بزارم کیف میده :)

چون دخترا گلن اونم ازنوع کاکتوسی!

منم نمیدونم نشنیدم چشم اهویی!


مشکات ..

سلام 

نه بابا اناناس فکر کنم بالای ۳۰ تومنه.

آره از کجا فهمیدی خسیسم😅البته معمولاً واسه خودم خسیسم.

پرتقال وسط تابستونی از کجا گیر بیارم؟میشه هلو قاطیش کنم🤔

 

چشم آهویی اسم دیگهی برگ بیدی

گیاهی به شدت لوس و نازک نارنجی😒

 

سلام مجدد

عه؟ چه خبره؟:)

ازاونجا که میخوای دوتا دونه هویج از یخچال مامانت برداری اب بگیری برام!

از سردخونه بگیر:)

چرا نازک نارنجی حالا؟:)
مشکات ..

آره بابا اینجوریاس😕سر گردنه اس

بابا سردخونه کجاست؟؟بیخی همون کمپوت رو میگیرم قائله بخوابه😒

 

خیلی زود ریشه اش میگنده.خیلی باید مواظب خاکش باشی.یهو میبینی تو یه روز برگاش خشک شد ریخت😑ولی اگه مواظبش باشی واقعاً چشم نوازه.برگاش ترکیب سبز و بنفش بادمجونیه بعضی وقتا هم گلای ریز صورتی میده😍

 

 

منم نمیدونم کجاست !

گفتم تو که داری زحمت میکشی حسابی زحمتت بدم:)))

عه؟ من جز کاکتوس هیچ جاندار دیگه زیردستم زنده نمونده:)
فرشته ی روی زمین

چه قشنگن : )

گفتی غزل و غزاله یادم اومد دو تا هم کلاسی داشتم اسمشون غزل و غزال!خواهربودن  یه سال با هم اختلاف سنی داشتن..جز خفنا بودن دوتاشون رتبه شون سه رقمی زیر۵۰۰ شد..اه یادش بخیر..خرخونا :'(

 

ممنون از دعوتت : )

:))) خرخونی تو ام بنظرم

خواهش 
** گُلشید **

آره یخچالم از جمله قاب های دلخواهه:)

یکی دیگه قاب های دلخواد رخت خواب و پتوئه:))))

دقیقا:)
تسنیم ‌‌

چقد رنگارنگ :)

من اون صورتیه رو دوست دارم و قرمزه. البته فقط گلدوناشو 😁

:))) گلدون خالی ؟؟
تسنیم ‌‌

آخه گل و گیاه دوست ندارم، حیوونم همین‌طور =))

منم حیوونارو دوست ندارم مخصوصا ازگربه ها بدمم میاد
غریبه آشنا A

آخی چقدر نازن😍😍

عزیزم❤😊

گلدپنات خیلی خوشگله 🤗

مرسی از دعوتت ولی من نمیتونم شرکت کنم!!😕 گلدونامون تو این خونه جدیدمون ب فنا رفتن😧 خیلی خوب و نورگیره ولی نمیدونم چرا باهاشون نمیسازه😢

کاکتوسا و بقیه گلا ی طرف داغ گل باسم ی طرف😢😭

گل یاسم که تو تراس خونه قبلیمون همینجوری خودنمایی میکرد و همه جا رو معطر... حالا دریغ از ی گل خوش بو😭😭

:)

موضوعش یه عکس از هر قسمت خونه که دوسش داریه

نه فقط گل وگلدون

حیاط بابابزرگم گل یاس داشتن خیلی دوسش داشتم 
غریبه آشنا A

دیشب لالا داشتم چقدر غلط غلوط داشتم!!😕

امشبم خوابم میاد...😩

باش عزیزم...اگه از آشپز خونه و مهمونداری و مهمونی رفتن خلاص شدم ی گوشه دنج از قاب دلخواهم ب نمایش میذارم😴😴

:) باشه
** fateme **

:) چه مختصرو مفید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan