کاش اینجوری نمیشد

  • ۱۷:۱۲

سالگرد بابابزرگم پنج شنبه س ، برادر کوچیکه چهارشنبه و شنبه دوتاامتحان مهم داره ! 

واکنش مامانم اینجور وقتا چیه؟ طبق معمول مریم باید بمونه خونه پیش برادر کوچیکه ! همیییییشه همین بوده ،اونی که نظرش خواست قلبی خودش کلا وجودش در درجه چندم اولویت داره من هستم

اینجور وقتا آشکارا دلم میگیره ولی سکوت میکنم 

دلم برای بابابزرگم خیلی تنگ شده فکرکردم اگه برم ممکنه کمی بهتر بشم با اقدس یه کار مهم داشتیم 

الان سرگردون شدم از دوهفته قبل هرکی زنگ زد و ازم پرسید با قطعیت گفتم میام ، یک هفته ازاین و اون عکس و فیلم جمع کردم گفتم میخوام کلیپی از عکس ها و فیلم های بابابزرگ درست کنم برای مراسم توی سالن 

اون آماده س ولی خودم نمیرم! 

اقدس تابستون دفتر زد با دوستاش شراکتی ، ازاون موقع تو فکر بودم چی بگیرم ببرم براش چون یکی دوبار گفت هیچکدومتون حتی نیومدین یه تبریک بگین جلوی دوستام 

کادوش اماده کردم برنامه ام این بود روز بعد سالگرد برم دفترش ازهمونجاهم یه دسته گل بگیرم ،اینم بهم خورد

رخ نادان و لجباز درونم عصبانیه حس نادیده گرفته شدن داره 

من میدونم کسی مقصر نیست میدونم راه دیگه ای نداشت ولی ته دلم میخواست حداقل ازم پرسیده میشد حداقل برای یک نفر مهم بود ...

  • ۷۹
بهی ستوده

داداش را بزن زیر بغل و برو:))

داداش چهارشنبه امتحان عربی داره و شنبه ریاضی!
توی هردوتاشم ضعیفه 
مدیرشونم اعلام کرده هیچ عذرو بهونه ای برای غیبت توی امتحانات قابل قبول نیست حتی گواهی پزشک!!
عارفه صاد

اول اینکه روحشون در ارامش باشه

کاش با خانوادت صحبت میکردی و یه راه جایگزین پیدا میکردین.

اگه نرفتی هم غصه نخور، مطمئنا بابابزرگت دوست نداشته جز لبخند به صورتت چیزی باشه :)

ممنونم
:)شاید
زری シ‌‌‌

ولی مدیرای مدرسه حرف زیاد میزنن :)

بالاخره غیبت تو امتحان عاقلانه نیست 
افغانی ..

سلاااام بر بانوی گرامییی 😊

بسی سپاسگزار از التفات سرکارعالی 

والا اون دو نفر ادمهای باسوادی هستن . یکی وکیل و یکی معلم و کلی فلسفه حالیشونه . . .

چون از دوستان قدیم هستن و بامن شوخی دارن همون شوخ طبعی و سربه سر گذاشتن رو به دیگر دوستان تسری دادن ! 😅

من معذرت میخوام 

سلام
بیشتر به نظر کل کل و تمسخر میاد !
نه اتفاقی نیفتاده که ، خواهش میکنم
:)
** fateme **

سلام 

خدا رحمت کنه پدربزرگت 

پدربزرگ منم پارسال فوت شد 

خدا همه ی رفتگان رو مورد رحمت و مغفرت قرار بده الهی آمین

سلام
خیلی ممنون
پدر بزرگت خدا رحمت کنه
:)
** fateme **

ممنون عزیزم

خواهش میکنم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan