هیچ وقت در زندگی دیگران کاغذ نچسبانید!

  • ۱۷:۱۸

آپارتمانی که مدتیه ساکن شدیم پنج طبقه س و پونزده تا واحد 

من جز خانم ساکن واحد سیزده هیچکس رو نمیشناسم پیش اومده گهگداری توی آسانسور یا پارکینگ یکی از ساکنین ببینم اما نمیدونم کدوم واحد میشینن چند هفته بعد از جابه جاییمون سروصدای دعوای زن و شوهری شنیدیم درواقع زنه فقط داد میزد و بد وبیراه میگفت ، نمیدونم کدوم واحده ولی بین طبقه سه و چهار شک دارم تقریبا تمام روز های تعطیل از غروب تا آخر شب سرو صدای دعواشون میاد بیشتر صدای زن میاد که داد و فریاد میکنه و فحش میده گاهی فحش های به شدت بد و مثبت پنجاه! نثار شوهرش و خاندانش میکنه 

راهکار مامانم اینه صدای تلویزیون زیاد کنه و برادر کوچیکه رو بفرسته توی اتاق دنبال نخود سیاه ! 

من راستش از شنیدن دعواها و فحش های زن خسته شدم گاهی باخودم میگم کاش میدونستم کدوم واحده یه یادداشت تذکر آمیز مینوشتم میچسبوندم به درشون! 

البته وقتی به صدای بلند زن و گنجینه عظیم فحش هاش فکر میکنم خوف برم میداره و میگم اصلا به من چه، شوهره اگه غیرت داشت انقدر فحش خور نبود! حتما یه کاری کرده که جیکش درنمیاد !!


  • ۹۶
علیرضا .گ

عجب آدم‌هایی :(

عجب!
میرزا مهدی

به نظرم شوهره اگر غیرت نداشت یا دست رو زنش بلند میکرد و یا دهن به دهنش میشد.

همین که شما بعنوان همسایه فقط صدای زنه رو میشنوید و درموردش خُرده قضاوتی هم میکنید، نشان از سیاست مَرده ست. D:

البته هیچکس هیچوقت از درون آدمها خبر نداره که.

حالا چی میگفت زنه؟

قضاوت نکردم اصولا نوشته های من عاری از هرگونه قضاوت و پند و اندرز و کلا محتوای مفیده!
:)
فحش بد ، خیلی بد بسیاااار بد!

یاسی ترین

هر کس به نوعی واکنش نشون میده 

شاید واکنش زنه فحش و داد و بیداده واکنش مرده سکوت 

خدا می‌دونه چه خبره و شر از کجا آغاز شده 😂 

 

زندگی آپارتمانی خیلی سخته 

منم همیشه ناراحت سر و صداهایی هستم که از خونمون می‌ره بیرون 🙈

منم موافقم باهات یاسی !
ما زنا بی گناهیم معلومه مرده با سکوت و خونسردیش این زن بی نوا رو دیوونه کرده!
خود من واکنشم حمله ی فیزیکه:)))
هر سروصدایی آزار دهنده نیست مثل جیغ و داد بچه ها:)

افغانی ..

فحش خیلی خوبه . یکی از راه های تخلیه بار روانیه . مانع از فشار خون و احتمال سکته س. 😊

تصور کردم مامانت سریع بچه رو میفرسته اتاق ...😂 مامانا فکر میکنن بچشون خیلییی چشم و گوش بستن !

زن همسایه : حرومزاده . عوضی . بی پدر...

مامان : بچه برو توی اتاقت 

بچه : اخه واسه چیییی 

مامان : برو به کارای بدت فکر کن 

بچه : من که کاری نکردم ! زن همسایه داره فحش میده 

مامان : ساکت . حرف نباشه .برو 

بچه درحال رفتن به اتاق : مادر همسایه رو .... . خواهر همسایه رو...  

😝😂

 

 

 

 

 

منم میگم به مامانم که پسرت تو مدرسه و بیرون بیشتر ازاینا رو میشنوه ومیدونه !
:)
آخه فحش هایی میده که زبان از توصیف قاصره!
موندم چجوری چشم تو چشم میشن بعد فحش کشی ها
Machu Picchu

بهترین راهکار اینه که در مرحله ی اول باید با مدیر ساختمان این مساله مطرح بشه و ازشون خواسته بشه که با اون خانوم صحبت کنند که آلودگی صوتی ایجاد نکنند .

اگر باز هم این خانوم بعد از تذکر مدیر ساختمان ، به آلودگی صوتی ادامه داد ، یکی از روزهایی که داره فحش میده ، به 110 زنگ بزنید میان ساکتش میکنن برای همیشه .

توی زندگی آپارتمانی ملاحظه ی هیچ کسی رو نکنید .

 زنگ زدن به 110 درست نیست شاید راه حل موقتی برای ما باشه اما فکرنکنم عواقب خوبی تو زندگی اونا داشته باشه 
اتفاقا به نظرم باید توی زندگی اپارتمانی ملاحظه همدیگه رو کنیم 
مسالمت امیز مشکلات حل کردن برای آرامش همه ی ساکنین بهتره 
اگر به چشم یه جامعه کوچیک بهش نگاه کنی متوجه میشی راهش این نیست شما تو جامعه ت ملاحظه هیچکس رو نمیکنی؟
همسایه خوب خیلی خوبه اما با همسایه بد هم نباید بد بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan