همچین قوم مهمان نوازی هستیم!

  • ۱۶:۲۷

مامان من زن بسیار صبور و مهربانی هست ( بدون اغراق) دروصف مهربونیش همین بس که اگه برادر زاده هاش مهمونمون باشن و سقف روی سرمون خراب کنند حتی خم به ابرو نمیاره! ولی روی چندتا چیز حساس و مدام تذکر میده ، یکیش انداختن پا روی دسته مبل ها یکی دیگه هم انداختن دستکش ظرفشویی بغل سینک ظرفشویی! نمک زیاد خوردن من ...

روزی ده بار بابت اینا بهم تذکر میده و غرمیزنه ،گاهی وقتا با شوخی و خنده رفعش میکنم گاهی وقتا هم جوری گاردش میبنده که نه تنها شوخی و ماچ جوابگو نیست بلکه یه دمپایی هم نثارت میکنه!

خاله ی بزرگم آدم بشدت سرمایی هست خونه شو قد زیر زمین جهنم گرم میکنه تاجایی که نفس آدم میگیره و یاد عذاب شب اول قبر میوفته! اصلا هم اجازه نمیده پنجره ای واکنی هوا عوض بشه یا درجه شوفاژ هارو کمتر کنی ، حالا هرکی که میخوای باشی .

دایی جان هم اخلاق خاصی داره و به شدت وسواس ، نشستن روی زمین و همزمان چایی خوردن تو خونه ش ممنوع کرده، چون یبار چند سال پیش مهمون چایی رو چپه کرد روی فرش ،باز گذاشتن موهای بلند دخترا قدغن کرده ،باور کنید وقتایی که اونجام ازبس مجبورم موهام مثل جومونگ بالای سرم گوجه کنم تا چند روز ریشه ی موهام و پوست سرم درد میگیره!

برای خوردن تخمه و تنقلات توی خونش باید از چیزی به نام زیرکونیوم (پهن کردن چیزی زیر ماتحت برای جلوگیری از ریخت وپاش ،با عرض پوزش) استفاده کنی !

من گاهی درک نمیکنم که چرا انقدر سخت میگیرن گاها دربرابر مقرراتشون اعتراض میکنم و میگم : مگه خونه نباید اونجایی باشه که بهش پناه اورد؟؟ بزارین راحت باشیم ! 

معمولا اعتراض هام به جایی نمیرسه و کلا خواهرا و برادر پشت همن و دائم درحال به روز کردن قوانین سفت و سخت برای خونه هاشونن!

از صبح فکر میکنم اگر روزی خودم خونه ای داشتم چه کنم؟ چه قانونی بزارم که تا دسته بیل بره تو حلق مهمونام؟؟

یکیش این نباشه که ورود بستگان درجه یک مخصوصا خاله و دایی ممنوع؟



  • ۸۳
یاسی ترین

🤣🤣🤣🤣🤣 خیلی خوب بود 

سلام یاسی خانم کم پیدا و کم کار:)
تشکر، خونه تو چه قانون دسته بیلی داره؟
پرنده مهاجر

و بالاخره بعد از مدت ها مریم سابق رویت شد (:

من همون سابقه مریمم!
:)
یاسی ترین

سلام عزیزم 😘

آره واقعا کم‌کار 🙈😁 

قانون... بذار فکر کنم 

برای مهمون که ندارم 

برای اعضای اصلی هم به اون سفت و سختی نیست 🤣🤣🤣 یه چیزایی میگم گاهی برای خودم 😂😂😂 

آهان من متنفرم که کسی با کفش بیاد داخل خونه 

خودمون که محاله 

مهمون هم موقع ورود میگم که بیرون دربیارید 😁

 

آره :)
کفش که همه مخالفش هستن 
من اگه میخواستم قانون های دیکتاتوری داییم کامل بنویسم خیلی طولانی میشد پست :)
یکی دیگه ش اینه باید کفشات تمیز باشه تا اجازه بده سوار ماشینش بشی:)
قبل خواب همه باید برن دست به آب چون بعد خاموشی داییم تو پذیرایی میخوابه خوابشم سبکه با صدای در دستشویی بیدار میشه!

عارفه صاد

فکر کنم زنداییت از این اخلاق داییت استقبال میکنه 😆

ز لحاظ تمیزی و وسواسش آره ولی این وسواسش روی همه جنبه های دیگه زندگیش تاثیر گذاشته :)
اونارو استقبال نمیکنه!
مثل قانون حموم ! قبل خودش کسی نباید از حموم استفاده کنه از کف خیس حموم بدش میاد:))
ن. ..

وااااای جمله ی آخر عالی بود 😆😆

:))والا
ن. ..

زیرکونیوم هم خیلی خلاقانه بود 

مامانم فرش های خونمون با همین زیرکونیوم پوشونده اسمشم گذاشته روفرشی!
خیلی بدم میاد از روفرشی:)
میرزا مهدی

سلام میدونستی وسواس از طریق ژن، منتقل میشه، واه واه خدا به دور :))

یه عروسی دعوت بودیم و ملت تو یه اتاق دوازده متری "سه‌جار" میرقصیدن. زن صاحب خونه هم که خیلی سر صاف بودن فرش و پشتی ها وسواس داشت، کف اتاق  نشسته بود و مدام فرشی که زیر پای ملت لوله میشد و میکشید تا صافش کنه و نمیتونست و هرکی از جلو صورتش رد میشد یه نیشگون هم ازش میگرفت.

 

سلام نههه! 
رگه هایی از وسواس تو منم دیده میشه ولی اونجوری نیست بابقیه کاری داشته باشم:)
داییم داره شدید تر میشه بعد از فوت بابابزرگمم بدتر شد
دکترم نمیره میگه کی واسه تمیزی دکتر میره؟
دست خودشون نیست دیگه:)
فقط رقص سه جار:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan