پروردگارا دوباره چنان نشود!

  • ۱۸:۲۰

نشستم توی تاکسی که برم خونه ، تاکسی بوی عن میده!

هر لحظه امکان داره محتویات معده م بپاچونم رو سر آقای راننده ، فعلا که دارم نذر ونیاز میکنم بتونم تحمل کنم خرابکاری نکنم!

قبلا یبار همین شد جوری استفراغ کردم راننده بدبخت ماتش برده بود به بخت بد خودش تف می فرستاد!

  • ۱۰۶
مها :)

دوستم یک ایده خوب داشت. همیشه یک شالگردن داشت که عطر محبوبش رو بهش میزد و وقتی یک جایی بوی بد میداد سرش شالش رو میگرفت جلوی دماغش.

 

میخواستم بگم میتونستی پنجره رو باز کنی ولی هوا سرده:(

دستگیره پنجره ش خراب بود تاکسی
بوی عطرهم مستقیم اذیت کننده س ،من معمولا لباسام بوی عطر میده
ولی شامه قوی دارم اونجوری سردردمیشم 
مها :)

این بده:(:

خداروشکر گذشت :)

آره ،ولی سردرد شدم:)
هـیوا .

خب به راننده بگید و پیاده بشید بهتره هاا :دی

الان که دیگه گذشت ولی من دیشب حالت تهوع و سردرد بدی گرفتم
:)
ول کن عامو پیاده میشدم دوباره تاکسی میگرفتم کرایه یه مسیردوبار حساب میکردم؟؟؟!

میرزا مهدی

راننده کچل بود؟:))

آری:)
mehraban 75

خیلی با این پست خندیدم😂

:)  
افغانی

چرا خانمها ملاحظه میکنن و انتقاد نمیکنن ؟!

مثلا من بودم میگفتم داداش ریدی! بدم ریدی 😐

اینی که شما گفتی اسمش انتقاد نیستا!
حرف زشته ، فحش و ناسزاس!
آخه پیرمردی که بااون سن و سال میاد با یه پراید داغون مسافر کشی میکنه تو سرما معلومه به تنها چیزی فکرنمیکنه شستن صندلی ماشینه.

افغانی ..

اطلاعات ناقص میدی پزشک رو به اشتباه میندازی نسخه اشتباه میده 😆!

گفتی بوی عن !! گفتم حتما راننده گوزیده بود!!! 😅

باید میگفتی بوی نامطبوعی به مشام میرسید... 😌

عه؟ من فکرکردم واضح گفتم خب 
بوی نامطبوعی همچون ... به مشام رسید!
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan