روز مردان روز جورابی ضخیم ، بوده است این سنت ز ایام قدیم!

  • ۱۵:۴۴

از اون آدم هاست که حوصله ت باهاش سرنمیره ،میتونی ساعت ها به حرفاش گوش کنی و خسته نشی این برای آدمی همچون من که گوشاش زود خسته میشن تامل برانگیزه! 

به طرز رعب آوری سحرخیزه ،فاجعه بار تمیزه

روحیه آرام و صلح جویی داره در مقابل نظرات خشونت بار من چشماش گرد میشه و میگه : خییلی کارداری!

مژه های پر و بلند و فرم قلوه ای لب هاش باعث حسادتم میشن . کلا قهر و عصبانیت براش معنی نداره گاهی دلم میخواد کله شو به خاطر خونسردیش بکنم اما چون نمیتونم بافکر به کندن کله ش خرسند میشم! خودش متوجه نیست ولی یحتمل قسمتی از سخت افزار خشم و عصبانیت مغزش سوخته! ازم میخواد کمتر منفی بافی کنم و مثبت بی اندیشم ، ازم میخواد از فکر خرید شمشیر دسته صورتی و پنجه بوکس دربیام و دختر مهربانی باشم !

موسیقی بی کلام گوش میکنه و از اون جایی که من بدون اینکه بخوام شخص تاثیر گذاری هستم ( ارواح عمه بزرگم) تحت تاثیر همنشینی بامن سلیقه ش توی اهنگ خیلی باکلاس شده!

باهاش که بیرونی خون به جیگرت میکنه یا فرت و فرت پول به گدا و ..میده یا دائم درحال تاکسی دربست گرفتنه! دویست متر بیشتر پیاده روی نمیکنه

کباب و نون خامه ای خیلی دوست داره ولی چون تند تند غذا میخوره باهاش شریک بشی سرت کلاه میره! برای همین عطای این قرتی بازیا و شریکی غذا خوردن باید به لقایش ببخشی!

مهمان ویژه حرف ها و خاطرات منه 

با دقت به حرفام گوش میکنه که اکثر حرف های من چرت وپرت و مسخره بازی هستن ، بدون خواستن من یه سمت داستان خیالی یا حرف مسخره ی من رو میگیره و مشتاق تر از من ادامه ش میده!

تاابد پایه تم مرد :)

 

+ اگه روزی ماشین دار شدم حتما پشتش مینویسم

قد یاروم بلنده شیرینه عینهو قنده !

  • ۱۲۸
ن. ..

آو 

نمدونستم یار داری

قبلا نوشته بودم 
هوپ ...

روز یارت مبارک :-)

عه هوپ:) همیشه روت کراش داشتم !
تشکر:)
لویی ..

عنوان پست مُهر تاییدیست بر اینکه مردان از ازل تا ابد مظلوم بوده و هستند!😄

چه خوب که چنین همراهِ همدلی دارید.

موسیقی هم زیبا بود، موسیقی فرانسوی هم دوست دارید؟

نه بیشتر مظلوم نما هستن!
زیادم همراه همدل نیست:)
بله :)
افغانی ..

سرتون سلامت و دلتون خوش 🙂🙂

موقع خوندن پست از قدرت قلمت لذت میبردم 👌

تشکر :)
نظر لطفتونه :)
مامانی ...

مرد خوب گلی ست از گلهای بهشت😁

خدا برات نگهش داره و یه عالمه لذت ببرید در کنار هم😘🙃😍🥰

:))) ممنون
لویی ..

بعد از این همه تعریف و تمجید، باز همراهِ همدل نیست!؟

اینم مُهر تایید مجدد بر مظلومیت تاریخی مردها !!!

 

دو موسیقی زیر تقدیم به شما به پاس موسیقی زیبایی که قرار داده بودید:

سلام(ژول داسن)

https://bayanbox.ir/info/328982364747426240/Salut-Joe-Dassin

 

https://bayanbox.ir/info/3638032807091246901/I-Now-What-Is-To-Be-Young-Orson-Welles

موسیقی این آهنگ دوم رو دوست دارم، حس غریب و خوشایندی از گذشته رو تداعی می‌کنه

:)
تشکر برای اهنگ ها حتما گوش میکنم سر فرصت
یاسی ترین

آخی ننه 😍😍😍

میگما، این هوپِ بلاگستان خیلی کراش‌انگیزه حق داری منم روش کراش داشتم بعد باهاش دوست شدم خیالم راحت شد 😁😁😁

 

:)
یاسی من کراش انگیز نیستم؟:)
bahar ....

چند بار اومدم و پستت رو خوندم

خیلی به دلم نشست

کلا نوشته هاتو دوست دارم کیلی کیلی (همون خیلی خیلی هست :|)

نوشته های منم تورو دوست دارن :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan