دست خودم نیست خب:)

  • ۱۶:۴۰

من از چند ساعت متوالی یک جا نشستن بدم میاد و بشدت حوصله م سرمیره واسه همین خانواده م و دوستام و آشنایان و فامیل و سایر بستگان چندان اشتیاقی برای فیلم دیدن بامن ندارن. 

اخلاق من رو میدونن قبل ازاینکه فیلم شروع بشه کلی خط و نشون میکشن برام که ؛ هی وسطای فیلم نرو وبیا ، انقدر حرف نزن ، دائم آخر فیلم تحلیل و پیش بینی نکن ، واسه لباس ها و استایلشون منتقد نشو و...

مدتیه سریال پیکی بلایندرز دانلود کردیم و گاهی شب ها میبینیم ( البته چون قسمت های خاک بر سری زیاد داشت تصمیم گرفتیم سانسور شده ببینیم)

حالا من چند دقیقه اول فیلم سعی میکنم به تذکراتشون اهمیت بدم اما یهو تشنه م میشه بعد که رفتم آب اوردم یهو هوس خوراکی میکنم دوباره میرم خوراکی بیارم میام لباس های خزدار و کلاه های خفن و استایل کلاسیکشون که میبینم نطقم وا میشه و تعریف و تمجید و لطفا ازاین پالتوها برای من بخرید گفتنام شروع میشه ، دوباره تشنه م میشه چون تخمه خوردم میرم چایی میارم میام میبینم بدجوری اینجای فیلم معلومه چی میشه اسپویلش میکنم و هوش بالامو به رخ برادرای حرصیم میکشم یهو وسط حرفام سکانسی مربوط به تام هاردی پخش میشه باز جوگیر میشم و نطق خفنی در ستایش تام هاردی و جذابیتش میکنم ! درانتها میگن که: لعنت به ما اگه دوباره باتو فیلم دیدیم ولی بازهم می آیند و میبینن:)

  • ۱۲۰
هوپ ...

کاملا بابامی توی فیلم دیدن. آدم رو روانی میکنین!

خصلت بدیه؟:)
نرگس بیانستان

😂😂😂😂😂😂😂😂

:)
مامانی ...

بنظرم هرکسی باید یه دونه مریم موقع فیلم دیدن داشته باشه😎😁

درود برشما :)
لویی ..

خدا به برادرهاتون صبر بیشتر عطا کنه!

فیلم دیدن برای من یه آیین انفرادیه! موقع تماشا هم چیزی نمی‌خورم مگه یه فیلم کمدی باشه که برای وقت گذروندن تماشا می‌کنم.

کمتر فیلمی هم منو اونقدر درگیر می‌کنه که از ابتدا تا انتها از جام تکون نخورم. برای همین ممکنه چند بار فیلم رو متوقف کنم و برم و بیام یا حتی بخشی رو یه روز دیگه تماشا کنم.

کلا تنهایی فیلم دیدن تمرکز و لذت بیشتری داره!

 

:)
منم گاهی تنهایی با لپ تاپ فیلم میبینم اما خیلی کم
چون حوصله م سرمیره و به قول شما کمتر فیلمی میتونه جذبم کنه چندساعت بشینم نگاه کنم
ولی ترجیحم فیلم دیدن با کسانی که دوسشون دارم هست اونجوری برام لذت بیشتری داره تا تنهایی

لویی ..

تابستان ۹۸ بنا به شرایطی که داشتم سریال‌های مختلفی رو تماشا می‌کردم اما پیکی بلایندرز یه چیز دیگه بود، داستان، شخصیت‌پردازی، فضا، بازی‌ها همه عالی بود، فصل‌های ابتدایی هم به‌نظرم جذاب تر بودن.

 

من اگه بدونم فیلمی ۱ ثانیه هم سانسور شده تماشا نمی‌کنم! اگه نسخه‌ای که تماشا کردید دوبله هم بوده، پیشنهاد می‌کنم نسخه کامل و زبان اصلی رو ببینید.

درسته سریال خوبیه من از فصل چهار بیشتر خوشم اومد 
آخه سریالش واقعا طوری نیست بشه کنار خانواده سانسور نشده دید!
من دوتا برادر 25ساله و 18 ساله دارم واقعا درست نیست که خواهر و برادر بشینن کنارهم اون صحنه هاشو نگاه کنن...
پس سانسور شده گرفتیم اما زیرنویس فارسی 

ن. ..

زیاد فیلم نمی بینم راستش 

منم زیاد فیلم باز نیستم 
لویی ..

از چند ماه قبل قرار بود با جمعی از دوستان جلسات نقد و بررسی فیلم داشته باشیم، در نهایت طبق نظر دوستان قرار شد چون هرکس سبک متفاوتی برای فیلم دیدن داره، فیلم‌ها رو خودمون ببینیم و روز جلسه فقط تحلیل فیلم باشه. اینطوری هم فرصت می‌شه صبحونه بخوریم😅😋 و هم زمان بیشتری برای صحبت داریم. البته فیلم کمدی رو به‌نظرم باید جمعی تماشا کرد.

 

سال ۹۸ یه سریال دیگه هم مطرح شده بود: "چرنوبیل" که هم مورد اقبال تماشاگران قرار گرفت و هم منتقدین، کلی هم جایزه برد.

یک مینی سریال در ۵ قسمته.

شماها دیگه خیلی اهل تماشای فیلم هستین 
آره چرنوبیل هم تعریفش شنیدم گذاشتم واسه تعطیلات اول عید:)
ابر بهاری

سلام عزیزم 

من وقتی نسبت به فیلمی حس نداشته باشم دقیقا همینجورم 😂 

سلام :)
من وقتی فیلم برام جذاب نباشه کلا خاموشش میکنم بره :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan