استخون تو گلو

  • ۱۹:۲۲

مدتی زیادی شده ورزش کنار گذاشتم درعوض دچار ریزه خوری های عصبی شدم هروقت بشدت ناراحتم بهم میریزم یه چیز شیرین میخورم نتیجه ش شده سه کیلو چاقی اضافه! 

من بشدت از چاقی بیزار بوده و هستم قد کوتاهی دارم که با سه کیلو اضافه وزن تبدیل به پنگوئن میشم ، علت تمایل شدیدم به خوردن شیرینی جات اون شادی لحظه ای هست که بهم میدن ! 

آدمی توی زندگیم هست که سالهاست نادیده میگیریم همو ، سالهاست باهم حرفی نزدیم ،سالهاست حسی آمیخته از نفرت و خشم و ترحم نسبت بهش دارم متوجه شدم هروقت خشمم شدت میگیره و کاری ازم برنمیاد پناه میبرم به شکلات ها ...

کاش میشد یه جوری پایان داد به این رابطه ی سمی چون من دیگه نمیکشم .

امروز صبح دیرم شده بود سوار تاکسی شدم جلو نشستم همون لحظه تاکسی جلویی یک نفر کم داشت برای حرکت ولی مسیر دیگه ای میرفت که توی اون مسیر هم یک کاری داشتم باخودم گفتم برم سوار اون یکی تاکسی بشم کارم انجام میدم بعدش میرم سرکار ،همین که پیاده شدم تاکسی جلویی حرکت کرد رفت ناچار دوباره نشستم . 

راننده تاکسی که بیرون وایساده بود اومد نشست غرزد که خانم صدبار پیاده میشی میشینی تصمیمتو بگیر! 

گفتم توی فلان مسیر کاری داشتم الان یادم اومد فقط یکبار پیاده شدم ، راننده یهو داد زد واقعا داد زد ها که صدبار پیاده میشی میشینی هرچی بدبختی میکشیم از شما دختراس که شوهر گیرتون نیومد روسری برداشتین! 

یک لحظه خواستم چیزی نگم درک کنم که ناراحته سخته تو این سن و سال توی سرما بیای رانندگی کنی ولی دیدم نه این بدبختیاش رو موهای من که زیر کلاهه میدونه ، پیاده شدم عصبانیتم سر بستن در تاکسیش خالی کردم .

کمی پیاده رفتم از عصبانتیم کم بشه رسیدم سرخیابون نشستم روی نیمکت توی پارک از خشم و حرف هایی که لایق راننده تاکسیه بود و نگفتم حس میکردم دارم خفه میشم . دلم میخواست دوباره برگردم به ایستگاه تاکسی ها منتظر راننده تاکسی بشم و هراونچه لایقش بود نثارش کنم دلم میخواست اونقدر داد بزنم سرش که بفهمه صدای منم بلنده ...

یاد بابابزرگم افتادم همیشه میگفت کارگر گناهی نداره چون کل روز کار سنگین میکنه جسم و تنش خسته س وقتی جسم همیشه خسته باشه مغز و ذهن کارنمیکنه وقتی ذهن کارنمیکنه همیشه عقب میمونه.

منصرف شدم ولی نشستم گریه کردم چون منم خسته م منم روزی ده ساعت کار میکنم ولی هیچی به هیچی ...


  • ۱۰۸
عارفه صاد

خدا قوت

مطمئنا اگه یکم منصفانه تر نگاه کنی میبینی که کارایی که میکنی مفید و کارامد ان 

خودتو دست کم نگیر :)

دلم میخواد ولی افتادم تو دوره ای که با خودم مهربان نیستم چندان
مامانی ...

🥺🥺🥺😥

:)
نرگس بیانستان

عزیزم...

 

مریم شغلت چیه؟

یه شغل بدرد نخور:)
ن. ..

:|

:(

:)
لویی ..

من زمان‌هایی که ذهنم مشغوله یا بهم ریخته‌ست پناه می‌برم به خوردن، آرومم می‌کنه! البته الان نتیجه‌ش شده اضافه وزن و لباس‌هایی که تنگ شدن!😅

منم گاهی در برخوردهام با آدم به دلیل شرایط یا ملاحظات پاسخ دلخواهی نمی‌دم یا در اون لحاظ به ذهنم نمی‌رسه و بابت این موضوع اذیت می‌شم. باید یعنی مدتی تو دلم به اون شخص بد و بیراه بگم تا آروم بشم! و هی به خودم بگم الان دیگه گذشته و سرزنش کردن فایده‌ای نداره، سعی کن بهش فکر نکنی.

 

در مورد حرف اون راننده بابت حجاب، جدا از حاکمیت، برای تغییر "مغزهای پوسیده" بخشی از جامعه هم راه درازی در پیش داریم.

من غم و خشم هولم میدن طرف شیرینی خوردن
اضافه وزن پیدا کردم باید ورزش شروع کنم جدا از وزن برای روحیه ام
نشخوار ذهنی رو منم دچارشم متاسفانه ممکنه از یکی عصبانی بشم سکوت کنم اما ساعت ها حتی روزها تو ذهنم جوابش بدم!
فرهنگی که نابود شده حالا حالا ها درست نمیشه
افغانی ..

یاد حرف یه بنده خدایی افتادم : همیشه بعد ازینکه دعوام تموم میشه کلی حرف یادم میاد که بزنم و اون موقع یادم نبود! 😄

 

یه روش بگم امتحان کن

با راننده بحثت شد فقط برو به پلاکش یه نگاهی بنداز و با اعتماد سری تکون بده و بگو : خیل خوووب 😌 بعد محل رو ترک کن

یارو تا هفته ها منتظره ببینه چه بلایی قراره سرش بیاد ! 

روش جالبی پیشنهاد دادین:))))
اره بعد دعوا تازه ذهن دسترسی به فایل فحش و بدوبیراه پیدا میکنه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan