هرکی باد بکاره طوفان درو میکنه!

  • ۱۸:۱۹
اندر صبحگاهی سرد و زمستانی که خون در رگ هایمان یخ بسته بود و ازنوک بینی قندیل یک متری

اویزان گشته بود ( دروغ نمیگم همین امروز صبح بود نگاه هنوز دماغم قندیل بسته ببین ، نه ببین!)

مهمان دوستی از فرقه چهاردرصدی جامعه و برگزیدگان قوم و ژن برتر برما تهی دستان معمولی پوستین پوش گشتیم!

توقع ما ازاین بشر شاسی بلند سوار صبحانه ای درخور بود که درکمال بی رحمی مارا به چرک ترین حلیم پزی شهر برد!

دروصفش همین بس حاضریم سوگند به چشمان آبی بابابزرگمان  یاد کنیم که روکش های صندلی آن جا از زمان 

عباس میرزا تعویض وایضا شسته نشده بود!!

التفاتی ننمودیم وبران صندلی های کژدار و حاوی کرونا نشستیم، حلیم هایمان راگرفتیم و تا قاشق بر ان زدیم

با صحنه ای محیرالعقول مواجه گشتیم!!

به حلیم پز خیره گشتیم  اندکی ، الحمدلله کچل بود !

پس این دوعدد موی کوتاه قرمز سهم آن سبیل های چخماقی اش است!!

موهارا جداکرده و خواستیم حلیم رابخوریم که دیدیم دوستمان عملی غیر انسانی انجام داد!!

دیگر صبرمان لبریز گشت و نعره زدیم چه میکنی ای ملعون؟؟؟؟؟

کی به حلیم نمک میزند؟؟؟؟

با شنیدن ذائقه اش عطای این رفاقت را به کله ی کچل حلیم پز بخشیدیم!!

وی حلیم رابانمک ، شلغم راباشکر، پنیر را با مربا، حلوا را باچایی، آبگوشت را باماست، فسنجون را بالیمو میخورد!!!


+ توصیه من به شما ملت عزیز و شریف ایران

نصایح من چروک روی ، سپید موی را آویزه گوش و دماغ و چشم خودکنید!

غذاها را به گونه ای بخورید که مزه جهنم ندهند !

روایت است در جهنم برای تنبیه شما گنهکاران مفسد فی الارض حلیم را با نمک به خوردتان میدهند!!!

در دنیا بادنکارید تا در آخرتتان طوفان درو نکنید ، آن هم با داس!!

درو کردن با داس سخت است! 

ازما گفتن.
  • ۱۷۵
محیا ..

😂😂😂😂

وایییی😅

سیبیل؟😖😂

اه

اه

اه

عمیق اه😖😐😂

 

چهار درصدی خسیس😝

شلغم باشکر ومربا با پنیرودیده بودم تو بقیه😅

ولی فسنجون بالیمو وابگوشت باماست واقعیه؟:)))

 

اره دیگه واقعیه همونطور که پسر دایی من ماهی وماستو باهم خورد جلو چشمم

من اینجوری بودم😧😨

 

البته خودمم گاهی سیب درختی رو نمک میزنم میخورم😅😂😂

خوشمزس انصافاً😅

یه بارامتحان کنید

😳

 

ذائقه ها کلاً خیلی متفاوته

حالا نگم جلو بابامو میگیریم چه خوردنیاییو باهم نخوره:)))

محیا دوتا دونه سیبیل بود چیزی نبودکه میگی اه:)))

ماهی با ماست ضرر داره این هزاربار !

سیب بانمک!!!

چرا هرکی دور و بر منه عجیب میزنه؟:)))


** fateme **

😂😂😂 

 

عه فاطمه:)))


** fateme **

😂😂😂 

:)
** fateme **

سلام خوبی؟😁 از نوشته هات خوشم میاد باحاله

سلام قربان شما دخترگلم:)

مادر به فدات نوشته هامم تورو دوس دارن:)
** fateme **

عه باید اول تایید بشه ! میگم چرا هرچی میفرستم دیده نمیشه 😅

دخترم نفس عمیق بکش هول نکن:))


** fateme **

باشه گلم 

فاطمه گفتی به من گلم؟:))

اینجا همه میزنن تو ذوقم!

کسی بهم محبت نمیکنه:))
** fateme **

اینطور که تو گفتی حس کردم یه دختر بچه شیطونم 😂

نه من سنی ازم گذشته:)
** fateme **

اره گلم 😗 خودم یه تنه بهت محبت میکنم 

اشک شوق میریزم:))

قول میدی؟؟؟
** fateme **

قوله قول

:) خیالم راحت شد
** fateme **

🙂🍬🍬🍬🍬

شکلاته؟:))))

لعنتی نمیدونی تو ترک شکلاتم؟:)))
** fateme **

اره شکلات بود 

وای ببخشید 

:) :)
محیا ..

من با سیبیل اصلاً نمیتونم کنار بیام😖

بامو بیشتر میتونم کنار بیام😂

 

 

سیب بانمک بخور یه بار امتحان کن

خیلیا میخورن

بخصوص سیبی که به ترشی میزنه خیلی خوبه بانمک😋

ولی متاسفانه من نمک برام خوب نیست نمیذارن به خیارم نمک بزنم چه برسه سیب😞

 

پسرداییمم خله بهش گفتم خوب نیست گفت بابا این سوسول بازیا چیه😂

 

 

فاطمه:)

 

مریممممم کی میزنه تو ذوقت؟:((

فاطمه رو دیدی منو یادت رفت:(😂

پس محبتا من چی:((

برم سر به کوه بگذارم😐😅

هیچکس منو ندوس😅:((

هیچکس منو نمیبینه

😭

من گناه دالم😭

😅😂

 

#کودک لوس درون😐😳

 

برو رفیق ناباب ، کی به سیب نمک میزنه؟:))

منم نمک برام بده ولی خیلی نمک میخورم:)

فاطمه قول داده همیشه بهم محبت کنه شماقول ندادین!!

اکثروقتاهم مسخرم میکنید:)))


محیا ..

همممممه به سیب نمک میزنن:))

 

منو دعوا میکنن نمکدونو ازم میگیرن 

انقد حسرت سراین نمک گذاشتن به دل من که نگم:))

ازهمه بیشتر خواهرم نمکدونو از دستم میگیره دعوام میکنه 

منم هرچی مظلوم بازی درمیارم بهم نمکدونو نمیده میگه نههههه برات خوب نیست:/

 

 

همش محبت نمیشه که رفیقا باید هی باهم دعبا کنن بزن تو سر کله هم تا رفاقت قشنگ جا بیوفته😂

همین 

فاطمه طفلیو به شخصه کم اذیت نکردم:)) خدا مرا ببخشد😅

 

آرمینو که دیگه نگم اصلاً:)))

 

واسه همین قشنگ دوستیامون جا افتاده وپایدار مونده😅

 

ولی کی مسخرت کرده!؟

تا بقول بابا پنجعلی تو پایتخت

بزنم دهنش؟:)))

الحمدالله کسی ندارم نمکدون ازم بگیره!

:)

قبول دارم گاهی کتک کاری تو رفاقت لازمه!

:))

به صف شین تا کتکتون بزنم!

:))
محیا ..

واقعا بد زجریه نمکدونو گرفتن

قشنگ اشک تو چشمام جمع میشه😞😅

ولی تو هم رعایت کن😐😚

 

سهم منو نثار آرمین کن😆

میسی😅

آخه من تحمل کتک ندارم

من فقط اذیت میکنم😅

 

شبت بخیر😚❤

 

 

 

بفکرت هستن خب 

نه هرکی سهم خودشومیگیره:)

شبخوش
میرزا ...

پفک با دوغ هم خوبه...

 

میگن تو چین مادرا خفاش و سبزی میزارن لای نون لواش بچه هاشون زنگ تفزیح میخورن:))

کرانچی فلفلی بادوغ :))

سس نمیزنن به ساندویچاشون؟:))
میرزا ...

نه دیگه

سس با خفاش سردیه:))

عه؟

خوردی مگه؟:)
میرزا ...

خیر 

شنیده ها حاکی از  آن است .

صحیح!
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

واااا

مگه حلیم رو با چیز دیگه ای هم میشه خورد عایا؟؟

 

باشکرمیخورن معمولا!

شکرچیزخوبیست:)))
فرشته ی روی زمین

با همی داشتن رفیقی که حلیم را با نمک و شلغم را با شکر تناول میکند ، دشمن به چه کار آید؟!  : ))))

 

اصلا این ترکیبات واقعا خوردنین؟!!O_o

+بالاخره یه نفر  پیدا کردم که بگه پفک با دوغ میخوره*_* مخصوصا دوغ با اون پفک چاکلز باریکها خیلی خوشمزه ست ....نمیدونی سر این دوغ با پفک خوردنم چه حرفایی شنیدم :'(

واقعا دشمن به چه کاراید؟:))

تو هم پفک بادوغ؟؟

بزن قدش:))
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan