سندروم پول بی قرار!

  • ۲۳:۲۹

ما دخترا یه مریضی داریم که هنوز درمانی براش پیدانشده!!


شدت نوع این بیماری درهمه یکسان نیست و خوشبختانه تاکنون مسری بودن آن ثابت نشده است!


از علائم آن میتوان به کلافگی ، غرزدن بی جهت ، تمایل به قهر بدون هیچ علت خاصی


درمواردی گریه کردن بی خودی و داشتن حس به پایان رسیدن دنیا برای آن دختر دیده شده!


شیوع این بیماری در همه بانوان جهان به یک شکل نبوده و در خانوم های جوان شایع تر بوده


دانشمندان بسیار تلاش کردند تا واکسن این نوع بیماری را کشف کنن ولی هیچ وقت موفق نشدند خوشبختانه!


نام این بیماری سندروم پول بی قرار میباشد!


یعنی چی؟؟


یعنی من مقداری ناچیز پول دارم و آروم وقرار ندارم تا خرج نکنم!


ناگزیر تسلیم شدم و رفتم به مکانی که همه ماخانوم ها در آن غم هایمان ، مشکلاتمان را بدست باد میدهیم


بازار! 


این مکان عجیب ، به راستی که چه رازی درآن نهفته است که این چنین اشتیاق به زیر و رو کردن آن تمامی ندارد؟؟؟


قبلش رفتم مکانی در بازار که دردوران جاهلی و جوانی با دوستان واشنایان وسایر بستگان میرفتیم ابمیوه یا غذا میخوردیم:)


صاحب کافی شاپ خانومی بسیار خنده رو میباشد و مرا نیز خوب میشناسد!!


تارفتم احوال همه خانوادم را پرسید و تاکید کرد بسیار به مادرم سلامش رابرسانم که نرساندم!


نشستم و گفتم سلما خانوم یدونه اب طالبی یخ بهم میدی بی زحمت


درهمین حین هم گفتم بعدش برم کفش بخرم 


کفشام زمستونی بودن :)


سلماخانوم زنیست بسیار خوش سخن و خوش بیان ، تمیز هم هست


از علاقه مندی هاش معرفی کیس ازدواج هست( اگر کسی قصدش رو داره بگه بسپرم بهش)


اون حرف زد من سرتکون دادم اب طالبی خوردم 


حرف زد من خوردم تاااااااا دیگه تموم شد شکرخدا


رسید آن لحظه شوم...


کارتمو دادم بهش و سلما خانوم جای 15 تومن 150 تومن کشید!


از بس حواسش به حرف زدنه :)


یعنی آمار کل تهران و  حومه دستشه!!


منتظربودم بره بقیه پولم از دخلش بیاره بده ، ولی خندید و گفت عیب نداره ! 


توکه میای ، پیش پیش پول هرچی خواستی دادی یجا !!!


و اینگونه بنده نه تنها کفش نخریدم بلکه صاحب یه سال اشتراک رایگان آب طالبی شدم!!


درسته که بعدش ارامش به تک تک سلول هام برگشت چون پولم رفت !


ولی هرجور فکرمیکنم مگه من چقدر میرم اونجا ؟ چقدر اب طالبی کوفت میکنم؟؟؟؟



  • ۲۱۲
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

عجب زرنگیه این سلماخانم ها!

من جات بودم زیر بار همچین خفتی نمیرفتم!

من درمواقع استرس و مال باختگی زبونم بندمیاد!!


امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ

بهش میگفتی همین الان باید برم برا خونه خرید کنم، پول ندارم

اصن پول منو بده

ایها الناس! 

پول منو بالا کشیده!

و ...

همه اینارو تو دلم گفتم!!

اصن نفهمیدم چجوری شد یه آن به خودم اومدم دیدم داره بدرقم میکنه!

مامان علی اینا کاسبن بلدن:)
** گُلشید **

وااای ولی من جات بودم حتما پولمو میگرفتم:(

 

ساده گیرت آورده ها

 

به به کدبانو😍😍

یعنی شده روزی یه کیلو بستنی برم اونجا بخرم ولش نمیکنم!!

صبرکن کارش دارم:)

حال کردی؟؟

(:
افغانی ..

همینجور که داشتم میخوندم خواستم بگم حاضری بنده رو خدمت سلماخانم بزنید و سفارش کنید کیسش حتما خانه دار باشه و ترجیحا یک طبقه ویلایی 😊

بعد که خوندم چه بلایی سر شما اورد گفتم مگه مجردی چه ایرادی داره؟😊همینجوری خوبه

:) دیگه کاسبیه!!

ولی خوب کیس هایی داره هاااا


** گُلشید **

آره حتی یه قرون هم کوتاه نیای ها😂

 

خیلییی:)

عمرا!

جنگ جنگ تاپیروزی!!!

(:


** fateme **

👌🏻😂👌🏻

چطوری فاطمه؟:)


نرگس بیانستان

یکی از نعمت هایی که همیشه حسرتشو دارم قلم طنزه :)))) 

 

خوب مینویسی دختر خوشم میاد :))) 

 

حالا چه عیبی داره ک ۱۵۰ کشید؟ اصفهانی نیستی بدونی باید چیکار کنی:)))))))

 

 

تشکر بابت تعریف:)

ذوق مرگ شدم(:

یه لیوان اب طالبی بدون بستنی رو به جای 15 تومن ، 150 کشید عیب نداره؟؟؟؟؟؟؟

اصفهانی نیستم ولی ارادت مندشونم:)))


نرگس بیانستان

یکم ذهن اقتصادی اصفهانی داشتی حل یود :))))

 

صاحب ارادت باشید 😂😂😂😂 از اون تعارفا بودا🤣🤣🤣

خب یکم از ذهن اقتصادی اصفهانیا بگین:)

چیست اسرار مگوی شما؟؟؟:)


میرزا مهدی

گزارش شده این سندرم در بعضی از جنس ذکور هم مشاهده شده...

اون باله؟ :|

:|

این گزارش تایید هم شده؟

سوخته بود میرزا:)
میرزا مهدی

اصلا بگو جزغاله..... باز هم باله دیگه...:|

:))

آره نمونه ش خودم یه تادییه‌ی حیّ و حاضر:))

از این زاویه بهش دقت نکرده بودم!

ابراز همدردی :)
مشکات ..

سلام 

نونم بلدی پزی؟😐

ماشالا از هر انگشتت کلی هنر میباره

ببین واسه همینه میگن با آشنا هیچ معامله ای نکنی.حتی در حد خرید یه بستنی😐چه ریلکس پولتو پس نداده😂

 

خداییش چجوری به فکر نون پختن افتادی😐

مامانت چقدر ذوق کرده حالا😄

سلام

نه بلد نبودم ، اولین بار بود:)

خوب نشد :/

ما شنیده بودیم بااشنا معامله کردن بهتره چون آشناس!!

راستش ننه اقدس درست کرد منم دلم خواست نون درست کنم:)

مامانم نبود ولی :)
** fateme **

خوبم 🙂 خداروشکر تو خوبی؟ 

 

بدنیستم:)


مشکات ..

اگه آدم رکی باشه آره ولی واسه من که با نصف جهان رودربایسی دارم آشنا آخرین گزینه اس😅😅

 

قیافه اش که خیلی خوشمزه میزنه😋

منم چون توام

خیلی برام سخته حرفمو رک بزنم:/

مثل چوبشور بود:)
تسنیم ‌‌

آقا انصافا نامگذاریت عالی بود 👏

منم بهش مبتلام 😊

 

به‌به، چه خانم دکتر کدبانویی! حالا دفعه اوله، هنوز دستت نیومده، شور و شیرین بشه اشکال نداره :)

:)

میگم که همه خانوم ها بهش مبتلان!

ظاهرا بلدی بپزی:)))

آسونه ها ولی وقت گیره راستش:)
تسنیم ‌‌

نه بابا، بلدم کجا بود؟ ولی الان تو سرم انداختی که امتحانش کنم ^_^

میگم اون چیه نونو روش گذاشتی؟ انگار تو تلویزیون دیدم، یه صفحه‌ی محدب آهنیه؟ مخصوص نونه؟


واای راستی یادم رفت بگم کیکتم خیلی خوب شده :) کاش میشد بخورمش :))


ننه اقدس مادربزرگته؟

:)

کوردا بهش ساج میگن ، مثل یه صفحه محدبه که خمیرو پهن میکنن روش

ساجو میزارن روگاز با شعله کم گرم بشه

کیکم اره خوب شد:)

ننه ی اقدس!

اقدس اسم مستعار خاله ی هم سنمه ، یکی این اسمو روش گذاشت:)

ننه اش همسر بابابزرگمه

مادربزرگم 27سال پیش فوت شدن.

:)
تسنیم ‌‌

قبول نیست، ساج داری! من رو چی بپزم آخه؟ :(

 

مدل این کیک خیلی وقت پیش، شاید چهار پنج سال پیش درست کرده بودم، البته با موز و خامه‌ی وسطش ژله هم داشت. واقعا به هوس انداختی منو :)

 

حدس می‌زنم از من کوچیکتر باشی. تو بلاگستان هممممه از من کوچیکترن گویا :/

تو ماهیتابه ام میشه فکرکنم

بدرست وعکسش رابگذار:)

من اسفند 73 دیده به جهان گشودم:))

تورو نمیدونم!
تسنیم ‌‌

منم آذر هفتاد و دو هستم :)

دیگه احترامم واجب شد :)))

:)

همش یه ذره بزرگتری!


سکوت شلوغ

سلوووم 

خوبی؟

مریمممم باز اشپزی کردی دل منو بسوزونی؟😂😂😂

اتفاقا من اهل خرید کردن نیستم😐😂😂😂

مریم نری یادش میره پولت هم گیرت نمیاد😐😂

سلاااام

شکر خوبم

دقیقا وقتی عکسارومیزاشتم تو ذهنم فقط تو بودی :))))

اتفاقا منم اهل خریدکردن هستم ولی پول ندارم!!

بافرستادن یک پیامک تهدید آمیز وحشتی در دل سلماخانوم افکندم و بدین سان پولم را برایم فرستاد!!!

(:
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan