غالبا در هر تصادف میرود چیزی زدست ، لحظه ی برخورد چشمت بانگاهم دل برفت!

  • ۲۰:۳۲

مثلا یه روز معمولی البته نه خیلی معمولی در هوای ابری و برفی با دویست شیش قشنگم درحال رانندگی ام


درهمین حین چراغ قرمز میشه و مثل یک شهروند متشخص ترمز میکنم ولی میبینم که یه پیکان باسرعت 


چراغو رد میکنه!!! 


یه اییییش کشیده نثار بی کلاسی پیکان و راننده اش میکنم و عینک دودی مارک گرون قیمتمو میزنم!


قرار بوده از طبیعت غرق برف عکاسی کنم ، پس شروع میکنم چیلیک چیلیک عکس گرفتن از این ور اون ور


توجهم به  ساختمون درحال ساختی جلب میشه که یه نفر داره با ناشی گری کلنگ میزنه !


یکم میرم نزدیکتر که ازساختمون عکس بگیرم همون پیکان دوباره میبینم  ( حالا ازکجا شناختمش نمیدونم )


دوربینم تنظیم میکنم عکس بگیرم که همون مرد لیزمیخوره رو برفا و تالاپی میفته 


میگم بگو سیب ازش عکس میگیرم :)


قصه رو میزنم رو دورتند و چهل سال بعد!

هرچی به این پیرمرد کچل میگم بعد چهل سال میخوای منو ببری سفر این ماشین نیست فرغونه گوش نمیده!


_ از سری فانتزی بافی های خونه نشینی.


:)




  • ۱۴۸
محیا ..

عزیزم:)❤

 

قالب جدید مبارک؛)

:|
سکوت شلوغ

من عاااشق پیکان جوانان گوجه ای ام :) 

نوشته هاتو دوس :)

نوشته هامم تورو دوست دارن:)

ان شاالله همسرآیندت یدونه پیکان گوجه ای داشته باشه
محیا ..

چرا پوکر؟:)

خوبی؟:)❤

کم حرف شدی پوکرگشتم!

بدنیستم چطوری
محیا ..

آها:)

حرفم نیومد

منم بد نیستم...

 

درراستای پیام سکوت بگم منم نوشته هاتو دوس دارم:)

:)

در همون راستا نوشته هامم تورو دوست دارن:)
** fateme **

سلام قالب جدید مبارکا 🙂🙂🙂 

ان شاءالله صدسال زندگی عاشقانه کنار هم داشته باشین 😛😀

سلام  تشکر، خوب شده؟:)

(: 
** fateme **

خوبه 🙂 

ذوق کردم

:)
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan