به هوای بوی خونه

  • ۰۳:۳۸

 

 

اسمشو شیرین گذاشتم 

 

جمعه متوجه اش شدم ، پشت پنجره راه پله ها 

 

نمیدونم چیشده که دل از لونه ساختن روی شاخه ی درخت ها کنده و تنها باهمین امکانات کمش پشت پنجرمون

 

تخم گذاشته

 

خیلی آرومه ، نگات میکنه با غم

 

غول مرحله آخر اونجاست که تو اوج تنهاییت باید به همه ثابت کنی چقدر قوی هستی

 

شیرین خیلی قویه ، خیلی ...

 

بهش گفتم کمتر بهش فکرکن تا کمتر دلتنگ بشی 

 

عاقل اندرسفیه نگام کرد باهمون چشمای مستاصلش

 

بهم گفت : خفه شو

 

شیرین بی تربیتم هست

 

 

اومده پشت پنجره خونمون تو این اوضاع گرونی املاک وسایر ملک وملوک ها مفت نشسته فحشم میده!!

 

 

 

+ حس خاصی بهش دارم...

 

  • ۱۴۷
** گُلشید **

آخییییی😍😍😍😍

 

+منم حس خاصی بهش پیدا کردم:))

:))

بیخود! من رو شیرین غیرتی ام ها 

نبینم حس بهش پیداکنی:))
ماهور بانو

شیرین، شیرینی این روزهای ناشیرین است.

موسیقی چقدر به این پست میخوره ولی من قمیشی دوست ندارم😉

یه جورایی:)

:) عوضش من قمیشی دوست میدارم

غریبه آشنا A

عزیزززززم😍😍😍

حالا چرا رو تخمش ننشسته ؟!🤔🙄

چون که داشتم باهاش حرف میزدم یکم رفت اونورتر تا ببینتم :)
مشکات ..

آخییی 

خنگای بامزه😄

مثل اینکه بی اعصاب هم هستن😂

اتفاقاً واسه لونه ساختن گوشه ها و کنج هارو به دار و درخت ترجیح میدن.

خیلی بی اعصابه

بانوک میزنه به شیشه مامانم براش برنج پخته میریزه :))
محیا ..

خوشحالم که حرفت اومده جان دلم😍

😉

 

چه شیرین جُگری:)😍😍😍😍

اینجوری که ازش نوشتی منم عاشقش شدم:)

 

اهنگ قشنگ بود:)

بهش بگو کمتر فکر نکن ! تکلیف دلتو مشخص کن؛)

کسی با دوری  به بی حسی نرسیده!

:)

تازه تکلیفشم روشن کنه باز طول میکشه که بهش فکر نکنه نمونش من!

شیرینو الکی گمراه نکن:))❤

اینارو به شیرین بگم کارمون به کتک کاری میکشه :)

اعصاب نداره:/
** fateme **

سلام خوبی؟

اهنگت غمگینی داشت ... دلم گرفت 

 

🙂

سلام شکرمیگذره تو چطوری؟

خوبه اهنگه:)
گلی یاس

ای جانم 😍❤

جانت سلامت:)
** fateme **

خوبم خداروشکر

(:
ارش ..

سلام

تو بالکن خونه ما هم زیاد لونه میکنن خیلی هم صبح زود سر و صدا دارن

مادرم میگه برکت میارن و مجبوریم سر و صداهاشون تحمل کنیم :) 

سلام آره سروصدا زیاد میکنن گاهی :)
افغانی ..

بارها شده چه با ماشین چه پیاده بخاطر پرنده ای که وسط راه غذا میخورده یا استراحت میکرده توقف کردم یا راهمو کج کردم

ولی وقتی این بیشورارو میبینم که آدما رو به هیچ جاشون حساب نمیکنن ! و اصلا زحمت تکون خوردن به خودشون نمیدن . منم متقابلا آدم حسابشون نمیکنم و به راهم ادامه میدم☺

 

از بس تا محبور نشن نمیپرن . دویدنشون بهتر از پریدنشون شده !!

یعنی اگه مجبور بشین پرنده رو باماشین زیر میگیرین؟؟

قاتل!!


افغانی

خیییلیییی سعی میکنم

ولی موفق نشدم 😅

 

:)
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan