خرده جنایت های خواهر برادری !

  • ۱۶:۰۸

هر وقت خیلی به خودش میرسه رادارام فعال میشن!


برخلاف همیشه که گربه شور میکنه خودش دوساعت حموم میکنه


صورتش شیو میکنه برق میندازه


موهاش سشوارمیکشه بادی اسپلش و ادکلن میزنه 


مسواک میزنه لباس پلو خوری هاشو میپوشه و خندون میره بیرون


اینا اگه نشونه قرار با یه دختر نیست پس چیه؟؟؟


کدوم پسری واسه دیدن یه پسر دیگه انقدر به خودش می رسه؟؟!


سخنی دارم با آن دختری که این چنین برادر ما به اشتیاق دیدنش ذوق مرگ است


نمیدانم کیستی و چیستی!( مثلا میخواد چی باشه؟؟!!)


ولی احتمالا تو هم باید احساساتی نسبت به برادرم داشته باشی( مرگ من بیا بگو از چیه این خوشت اومده)


بگذار آب پاکی را روی دستانت بربزم 


برادرم از اخلاق صفر است ،واقعا صفر!


زودجوش ، خسیس ، مرد سالار ، غرغرو ،بدغذا، بنجل ترین خریدها متعلق به خودش است ،چرکول و خب کم بی سلیقه هم نیست!!


به خودت نگیری ها منظور از فقدان سلیقه اش تو نیستی:)


حالا هی باهم قرار بگذارید هی اندک پول های برادرم خرج رستوران و پاستیل و بستنی کن!


درضمن عطرت راهم عوض کن بویش بدجوری توی ماشین می ماند!


لطفا شب ها ساعت دوازده به او شب بخیر بگو و تا صبح تق تق چت نکنید باهم


ما بچه نوجوان داریم و این رفتار ها بسیار بدآموزی دارند ...بله!



یه آهنگ غمیگن لطفا پس زمینه خوندنتون پخش کنید ، نشد آهنگ بزارم:(


  • ۱۵۲
یاسی ترین

🤣🤣🤣🤣🤣 عزیزم 😍 چیکارش داری بزار جوونی کنه 😁 

البته منم باشم همینا رو می‌نویسم 

آخه از چی داداشم خوشت اومده دخترررررر😂😂😂😂

میدونی انگار داداشم دیگه داداش من نیست 

:) واقعا نمیفهمم از چی خوشش اومده!
زری ...

وای خدا XDD

یه جوری گوشی داداش و کش برو شماره دختره رو پیدا کن 

باهم قرار بذارین پولای داداشتو کش برین دوتایی استفاده کنین XD

 

گوشیش صدتا پسورد داره ! تازه میخوام چیکار

من بدون گوشی و سند معتبر همه چی میفهمم!!

من الان میخوام اون دختره بره!
** گُلشید **

میدونی داشتم به این فکر میکردم که دادشم که واسه بیرون رفتنای عادیش این کارارو میکنه اگه با یه دختر بخواد بره بیرون چی میکنه؟!

هر دقعه جای اینکه همه معطل من بشن معطل اون میشن:)

 

ولی باحاله ها یکم سربه سر داداشت بذار:)

یکمم ازش تعریف کن طفلی گناه داره:)

عه ؟ واقعا انقدر به خودش میرسه؟ 

خب شاید الان بایه دختر میره بیرون !!!

نه بابا چیکارش دارم من خواهر خوب و مهربون و مظلومی ام:)))))

من تعریف الکی بلدنیستم!
** گُلشید **

نه بابا تو فاز دختر اینا نیست، البته فعلا:)

از بچگی همینقدر حساس بود. تا دم کوچه میخواست بره جوراب میپوشید:) الان تا دم کوچه میخواد بره باید موهاشو مرتب کنه:)

 

سربه سرش بذار خیلی حال میده:)

 

برو از مامانت دوتا تعریف وردار بیار بنویس، مامانا امکان نداره واسه پسراشون تعریف نداشته باشن:)

چه حساس :) دایی منم خیییلی به خودش میرسه 

نه نمیرم بپرسم !

آقا دلم نمیخواد تعریفش کنم زوره؟:))

من حقایق گفتم دیگه:)
** گُلشید **

کلا تو همه چی از من خیلی حساس تره:))

کمدش و کشو و وسایلشو فقط باید ببینی انقدر مرتبه یه عطرش جابه جا شه میفهمه:)

 

 

اره زوره:)

اینجور پسرا آدم پیر میکنن انقدر سخت میگیرن

باشه حالا چون زوره میگم

کینه ای نیست سریع آشتی میکنه برعکس من

دیگه بیشترازاین تعریف ندارم ازش!!!!
MIS _REIHANE

وقتی ی دختری با عموم قرار میزاره منم همین توصیه هاررو بهش میکنم.

تنها حرفمم اینه باهاشون که لامصبا یکم به عقلانیت رجوع کنید و بزنید زیر میز این رابطه(((: 

چه توصیه هایی مثلا؟:)
مامانی ...

😅😅😅😅

خیلی جالب بود🤭

یه چیزی بگم درمورد اسم کاربریتون

چون تا به حال کامنتی ازتون نداشتم وقتی اسمتون دیدم یه لحظه فکرکردم مامانم برام کامنت داده:|

عرق سردی بر تیره کمرم نشست ازترس.... چون بشدت پسر دوسته(:

:)
MIS _REIHANE

اینکه این ادم به درد هیچ دختری نمیخوره رو با دلایل توضیح میدم. و بعدش توصیه میکنم هیچ حرفی رو باور نکنه، به هیچ قولی دل نبنده، اینده ای رو متصور نشه و سریع تر بکشه بیرون (: 

بد جنس!

:)
محیا ..

:)) انشاالله بایه دختر درست درمون دوست شده باشه

 

دوست داشتن قشنگه انگیزه و شور میده به زندگی براادامه زندگی وتلاش کردن محرکه

 

اگه آدم درست انتخاب بشه

 

انشاالله انتخابش درست باشه:)

 

سلام 

خوش اومدین محیا خانوم چشممون به جمالت روشن شد 

نورانی کردین اینجارو :)))

تشخیص اینکه دخترخوبیه باید به من سپرده شه !!!
مامانی ...

وای خدای من😂😂😂😂😂😂😂😂

 

بله من خواننده ی جدیدم😁

 

حالا من باب طنز گفتید؟ یا جدی؟؟؟😁

نه جدی گفتم ،یه لحظه فکرکردم مامانم کامنت داده:))

خوش اومدین صفا اوردین منور کردین (:
مامانی ...

سلامت باشید ، ممنون🌸🌸🌸

 

🤭☺️🤭☺️🤭

:)
** fateme **

خواهر شوهر خوبی میشی 😂 

میخوای دختره رو پشیمون کنی یا نسبت به حقیقت آگاهش کنی؟!😁 😁

چه عجب کامنت باز شد 😐😑🤨🤐🤨

نسبت به حقیقت آگاهش میکنم 

من فردی واقع گرا هستم:)
Sepideh Adliepour

هیچی مثل آزادی به آدم نمیچسبه ولی:)))

ان شاء الله آزادی قسمت همه

 

الهیییییییییی بذار دلش خوش باشه چیکارش داری😂

ولی تمام سعیتو بکن از پوسته ی خواهر خوب و مهربون و مظلوم در بیای و یکم سر به سرش بذاری اینقد حال میده که نگو و نپرس😂 البته خودم تاحالا تجربش نکردم ولی میتونم لذتش رو زیر پوستم حس کنم😂😅

:)عزیزم

نه بابا حال و حوصله ش ندارم وگرنه من و مظلوم بودن؟:)


افغانی ..

و اینگونه بود اولین جرقه های خواهر شووور بازی شروع شد...

😁

 

این روابط رو به فال نیک بگیرید . گاهی پسرها از دوستدخترشون نحوه برخورد با خانمها رو یاد میگیرن و بعد ازون در قبال خواهر و مادر درست تر رفتار میکنن...

حالا مگه قراره من رضایت بدم به ازدواجشون؟!!:)


اون پسرها که یک عمر با خواهر و مادرشون زندگی کردن از اونها نحوه درست برخورد با خانوم ها رو یادمیگیرن!
افغانی

بله

پسری که در نادانی حقوق خانمها و گستاخی در امور خانمها بزرگ شده و خواهر مادر همش نازشو کشیدن و سرویس دادن و توقعی ازش نداشتن وقتی با دختری اشنا بشه که متوقعه و بدون دلیل و چشم داشت سرویس نمیده و لطفی نمیکنه....

اون پسر میفهمه خواهر مادر حقوق دارن و چه لطفی بهش میکردن

 

اگر اینچنین نبود بزنید پس گردن اون پسر بگید : پس کی میخوای بفهمیییی 😅

آره حق با شماست ،ازاین زاویه دقت نکرده بودم

البته این مشکل ریشه در ذات مادران پسر دوست داره و حل شدنی نیست!!

حتی توی این موارد هم حق دخترا نادیده گرفته شده

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan