همگی بگین ماشالله!

  • ۱۶:۰۴

یه دوستی دارم که خدا واسه دشمنش هم همچین دوستی لقمه نگیره!

 

هر وقت خر مغزمو گاز میگیره و باهاش حرف میزنم از سیل عشاق و خواستگاراش میگه

 

من میگم چه خبر خوبی؟

 

میگه آره سرم گرمه خواستگارامه دیگه !!

 

درجواب چرا در دروازه بازه؟ دم خر چرا درازه؟؟ منگوله گوش میرزا چرا اسمش منگوله گوش میرزا شد؟؟

 

بلا استثنا جوابش کلمه خواستگار همراش داره!

 

از دیروز غروب یه ماشین حساب دستم گرفتم دارم حساب میکنم ببینم جمله 

 

"آره بابام گفته میخوام با یه میوه فروشی قرار داد ببندم که هر روز چند جعبه میوه واسه خواستگارات برامون بیاره"

 

چقدر با تعداد خواستگار و کشته مرده هاش همخونی داره؟ ( یه همچین آدم بیکاری ام من)

 

و هر خواستگار چقدر میوه میخوره؟

 

با عقل من که  جور درنیومد ماشین حساب هم وسطاش دود ازش بلند شد...

 

شایدم ذهن من فقیره خواستگار به خودش ندیده؟؟!

 

شایدم خواستگاران محترم یه حزب زیر زمینی سری دارن بین خودشون که میرن خونه اینا به نوبت

 

میوه بخورن ویتامین های بدنشون توی این گرونی تامین میکنند!

 

 

+ یه آهنگ گوش کنیم برمیگردیم با ماباشید !

 

 


+ خودمونیم غریبه بینمون نیس از دیروز یه سوال گیرکرده تو گلوم 

 

 

واقعا من چیم از این کمتره؟؟؟؟ یه ده سانت قد که این حرفا رو نداره!

 

(:
 

  • ۸۸
زری ...

💃💃💃💃💃

هووو هوووو

اهنگ

ببین دخترای مردم چندتا چندتا خواستگاردارن اون وقت تو اومدی هو هو میکنی برام؟؟:)
یاسی ترین

عالی بود 🤣🤣🤣

آهنگ هم که نگووووو💃💃💃💃💃

 

خوب برو تو اتاقت فکر کن ببین چه کار بدی کردی 😁

 از دیروز تو اتاقم نشستم دارم فکرمیکنم:))
yara 78

خیلی خوب بود 🤣🤣🤣

هم قلم نوشتنتون

هم اهنگی گذاشتید

 

 

یبار دیگه ازم تعریف کن!
yara 78

الان که چندتا دیگه از پست هاتونو خوندم

حس میکنم

وبلاگتونو دیر کشف کردم 😂😂

هم خیلی خوب می نویسید هم خیلی خوب طنز رو توی نوشته تون به کار می برید

خلاصه که خیلی باحالید ((:

 

:)))) واقعا واقعا

من همیشه دیر کشف شدم !  
غریبی نکن دخترم ساکت بشین یه گوشه تا بامیوه های قراردادی بابای دوستم

ازت پذیرایی کنم!
** گُلشید **

ماشالله ماشالله :)))

 

اون موقع دبیرستان بودیم یکی از بچه هامون بود هر دفعه از کسانی که بهش گیر میدادن میگفت:) خداروشکر دیگه نمیبینمش وگرنه الانم لابد میخواست از خواستگاراش بگه همش:)

آره دبیرستان هم ازاین داستانا بود:)


yara 78

پسرم ((:

جسارتا یارا مگه اسم دختر نیست؟
yara 78

خیر (:

البته اسم دختر هم میتونه باشه چون یارا جوری نیست که به جنسیت ربط داشته باشه

ولی معمولا به اسم پسر شناخته میشه

تو شهر ما یارا اسم دختره!

به هرحال معذرت میخوام اشتباها بخاطر اسمتون فکرکردم دختر هستین
yara 78

((((((((((((((((:

خواهش میکنم

پیش میاد به هر حال (:

درسته
شارمین امیریان

سلام.

مریم جون من همیشه تو این موقعیت‌ها می‌گم خب اگه قصد ازدواج نداری یا خوب نیستن چرا الکی راهشون می‌دین تو خونه اگه خوبن دیوونه‌ای قبول نمی‌کنی؟!😏

جمله‌ی "قربون یه خواستگار درست و درمون! چی‌ان اینا فقط میان می‌خورن و میرن" هم جواب می‌ده.🙄

 

البته باز بستگی به درجه اعتماد به سقف مخاطب هم داره😅

سلام شارمین :)

عههههههه کاش اون موقع اینا به ذهنم میرسید 

حیف شد:)

دفعه بعد ضربتی عمل میکنم اینارو بهش میگم!


مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan