تازه جورابامم میشست !

  • ۲۰:۲۶

اگه پسر بودم میرفتم گیتار زدن یاد میگرفتم واسه یارم هی ازاین ترانه ها  میخوندم

 

اونم هی ذوق میکرد برام میوه پوست میکند !

 

 

 

 

 

 

  • ۸۸
** گُلشید **

:)

 

تازه ماچ و بغلتم میکرد😅😅

اون قسمتاشو ننوشتم ولی تو فکرش بودم:))))
یاسی ترین

ما تخیلاتمون قویه 😎😏 باقیشو خودمون رفتیم 

ببین چجوری پست رمانتیک و احساساتی من به فسق و فجور کشوندین!(:


محیا ..

کلا پسر بودن مزیته گیتارم بلد نباشهو نخونه 

دخترای احساساتی وساده ای همچون من درحد مرگ عاشق میشن

:)

 

جدی جواب میده ؟:)

یعنی پسر بودم تو نفراول مخاطب ترانه هام بودی!

بهتم میگفتم تو تک گل باغ منی:))))


یاسی ترین

آهنگ رو الان تونستم گوش کنم 😍😍😍

کلا موسیقی خیلی تاثیر داره خوب 🥺

 

رومانتیک آغشته به فسق و فجور دیگه 😁

:)))

عین صاد

حتی ممکنه یه برش از پیتزاشم بده 🥺

ممکنه:)
محیا ..

چی جوابه؟ گیتار؟

No no

پسر بودن جوابه کلا پسرا بودن خودش مزیته

من همیشه دلم میخواست پسر باشم

 

چرا من مخاطب اول ترانه هات بودم 

خیلی جذابم چونکه؟😂😂😂😂😂😂😂

 

مرسی که  تک گل باغت شدم😂😍

 

 

 

 

آره دیگه

چون که زود خام نه ببخشید عاشق میشدی:)))

اره هرگل یه بویی داره(:
** fateme **

من در دوغا و نوشابامو میدادم تو باز کنی 😂

من خودم معمولا یکی دیگه زحمتش میکشه!

:)
** fateme **

گفتی اگه پسر بودی 😄 

الانکه دختری منظورم اینه اگه پسر بودی 

 

زور بازوت زیاد میشد 😁😆😆😆

آها :)


مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan