حالا من عنوان چی بزارم؟!

  • ۲۱:۰۷

واقعا وقتایی که کلافه ام دلم میخواد شکم یه نفر سفره کنم!


حقیقتش این یه خصلت ژنتیکیه ( دیوونه خودتی)


بابابزرگمم همین جوریه ،عشق دعوا و شلوغ کاریه بعدشم همچین مظلوم میشه که نگو


داداشم پرسید بنظرتون سن مناسب ازدواج واسه پسر چندسالگیه؟


شاخکام تکون خورد...


این دختره نمیخواد ول کنه داداشم بشه ظاهرا!!


باید چادرم ببندم دور کمرم برم گیساش بگیرم تو چنگالام و تو


 صورتش داد بزنم برادرم فقط منو دوست داره فقط من!!

دیشب یار بهم روز دختر تبریک گفت تعجب کردم!


نمیدونستم روز جهانی دختره ،چون هیشکی بهم تبریک نگفته بود 


پس عزمم جزم کردم و اول با مامانم دعوا کردم حواسش نبود


که با یه کاسه آش رشته و چندتا خرمالو و چندعدد شکلات 


 این روز مهم و عزیز بهم تبریک بگه!!


بعد رفتم سروقت داداش هام یه دور هم واسه اونا غرزدم که روز به این بزرگی و باشکوهی کاری برام نکردن 


بعد دیدم هنوز آروم نشدم یه زنگم به اقدس زدم و 


براش توضیح دادم اینکه به فکر خواهر زاده عزیزش نبوده


 نمونه بارزی از دختران علیه دختران!!!!!


یعنی یار بااون تبریکش آتیش انداخت توی کله من ! 

آخیش دستش دردنکنه انقدر دلم دعوا میخواست !!!


دیشب خیلی راحت خوابیدم:)


حالا متوجه شدم امروز روز جهانی شکسته! 


از تجربه های شکستتون بگین :)


من که از همه نظر یک شکست خورده ام پس این روز بسیار برمن مبارک باد!!


شمار لیوان هایی که شکستم از دستم رفته


تعداد بارهایی که دلم شکسته هم کم نیست


دوبارم دستام شکستن


یبارم سرم شکست 

همونباری که من با آچار زدم تو سر اقدس اون با سنگ زد سرمو شکست


( آره میدونم توی محیط متمدنانه و بافرهنگ بالایی رشد کردیم)


چندین بار هم عمدی و غیر عمدی شیشه خونه بابابزرگم و فری مرغی شکستم


 رکورد ندیدن یارهم شکستم !!!!




  • ۱۱۴
** گُلشید **

منم هیشکی بهم تبریک نگفت:)


داداشت فاز ازدواج برداشته خودتو اماده کن واسه خواهرشوهرگری:))

بیا بغلم :)

نه هنوز آمادگیشو ندارم!!
ارش ..

سلام

چقدر روز دختر داریم!

سن مناسب ازدواج برای پسرها 40 الی 45 ساله !

 

سلام

یادبود روز دختر برای پشتیبانی و فراهم کردن فرصت های بیشتر برای دختران

و بالابردن اگاهی درباره ی نابرابری جنسیتی درهمه جای جهانه

این نابرابری ها کم نیستند مثل حق تحصیل و اموزش حتی دسترسی به اینترنت

مراقب های پزشکی 

خشونت های خانگی 

ازدواج اجباری و کودک همسری و تجاوز 

درواقع این روزبرای تبریک گفتن به دختران نیست 

برای آگاهیه 

منم موافقم سن مناسب برای ازدواج پسرا بعد ازچهل باشه:)
یاسی ترین

اینجوری که تو در وصف خطرناک بودنت نوشتی 

من برم بعدا مزاحم میشم 🤣🤣🤣🤣

من کی در وصف خطرناک بودنم نوشتم آخه؟:)

نوشته های من فقط جنبه لبخند رو لب اوردن داره نه چیز دیگه
زری ...

خواهر شوهر شدی رفت =))))

حالا من لباس چی بپوشم؟؟؟
یاسی ترین

خودت گفتی میخوای شکم سفره کنی 😁😁😁

 

بله عزیزم ما هم لبخند میاد رو لبمون  :) 

بعدم سعی میکنیم متقابلا رو لب توام لبخند بیاریم

من فقط هارت وپورت الکی دارم:))

انقده مظلومم نگو:))

البته با شناختی که ازت پیدا کردم به واسطه خوندن پستات اعتراف میکنم تو خیلی مظلومی

من دیو دوسر جلوی تو جلوه میکنم!!


یاسی ترین

عزیزم 😂😂😂

 

به من گفتی عزیزم؟!!!!!

تاحالا هیشکی بهم عزیزم نگفته بود:(
** گُلشید **

آغوشت را بگشا:))

 

دیگه سعی کن آمادگی کسب کنی:))

بیا بیا:)

یه بیست سال زمان لازم دارم تا آماده شم:)))
** گُلشید **

فکر نمیکنی داداش بدبختت تا اون موقع پیر میشه؟:))

نه فکرنمیکنم !

بهتره هم پولاش جمع میکنه هم عاقلتر میشه دختر مردم با بچه بازیاش اذیت نمیکنه!!

من بفکر خودشم:)))))
یاسی ترین

آره 😍😍😍 عزیزی دیگه ♥️

از دست تو 😂😂😂

رفیق عزیز و مهربانم:)
تسنیم ‌‌

میگم سن ازدواج مردا بره بالای چهل، سن ازدواج یار هم میره بالای چهل هااا :))) هنوزم موافقی با این سن برای مردا؟

بره :)

من و یار اصلا باهم قرارمون همینه!!

میخوایم وقتی پنجاه ردکردیم من دندون مصنوعی لازم شدم اونم سمعک ازدواج کنیم:))))))
محیا ..

من که اصلا نمیدونستم روز دختره هیچکسم بهم تبریک نگفت حتی دوستام

وخب خودمم نمیدونستم که به کسی بگم:)

 

پیشاپیش خواهر شوهر شدنت مبارک:))

منم نمیدونستم

:)


مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan