بامن از صبوری حرف نزنید من از اعصاب فولادی برخوردارهستم!

  • ۱۷:۳۲

خونمون خیلی سرده وقتی با همدیگه حرف میزنیم بخار نفس هامون دیده میشه!


تصمیم دارم مثل اقای پاپر پنگوئن بیارم خونه نگه دارم شنیدم پنگوئن های قطب با مشکل مسکن مواجه شدن


یه نمای کلی ازخونه بهتون بدم بدنیست


من با پتو نشستم رو مبل ، داداشامم با پتو کنارهم سرشون تو گوشی هاشونه 


و باعث بانی این وضع هم خودش با پتو نشسته و تند تند چایی میخوره!


میگم سرده یخ کردم بابا مریض میشیم 


مادرگرام میگن نه هنوز زوده واسه بخاری لباس گرم بپوش چایی بخور!


ازشما چه پنهون که انقدر چایی میخورم شکمم صدای مشک میده چپ و راست هم میرم توالت


میدونید ما این مشکل سر روشن کردن کولر هم داریم!


ازگرما تاول میزنیم دم میکنیم بوی شلغم و گربه مرده میگیریم ولی کولر باید تا بیست تیر روشن نشه!


دربرابر همه اعتراض هامون میگه برو حموم دوش سرد بگیر لباس کمتر تنت کن خب پنجره رو بازکن 


دیگه ما از خرداد تا وسطای تیر با پوشش انسان های نخستین توی خونه میگردیم!


و الان هم تا آذر که مجوز روشن کردن بخاری صادر بشه با کاپشن و کلاه تردد میکنیم این جوریه که ازبیرون میایم


لباس هامون نه تنها عوض نمیکنیم بلکه چند تیکه دیگه اضافه ترمیپوشیم بلکه این شب سرد راحت صبح شه!


من بیشتر که عمیق تفکرمیکنم درمورد این رفتار مامانم برام واضح میشه که نیتش منقرض کردن ماست


باورکنید صبح ها حس میکنم از سرما خشک شدم نمیتونم تکون بخورم!


آرزوم اینه یه خونه داشته باشم قد زیر زمین جهنم گرم باشه:)



+از ابی شنیدن ها !


اگه از سرما خشک شدم هروقت ابی گوش کردین یه خدابیامرزی واسم بفرستین






  • ۲۶
زری ...

چرااا XDDDD

وای خدا

چون زیرا برای اینکه!
مریم بانو

واو مریم جون تو چه دختر بدی هستی پشت سر مامانت غرمیزنی!

 

ابیلفضلی سرده خب 

میدونم عزیزم میدونم طاقت بیار 

(از عوارض سرماس)
تسنیم ‌‌

😰😨😱🥶 ما یک ماهه بخاری گذاشتیم. برخلاف تابستون که خیلی نمی‌تونیم کولر روشن کنیم، زمستونا بخاری رو نمی‌تونیم خاموش کنیم 😁 اون اتاقی که من می‌خوابم، من هی بخاریشو خاموش می‌کنم مامانم میان روشن می‌کنن که من یخ نزنم! میگم مامانا چرا به جای بچه‌ها احساس می‌کنن؟ :)))

ولی به قول خودت ابلفضلی سررررده! حالا درسته به روش باکلاس خارجکیا دارین رفتار می‌کنین، ولی چه جوری طاقت میارین؟

خوش بحالتون :)

من بیام خونتون یه مدت تا بخاری روشن کنیم؟

کجا با کلاس خارجی رفتار کردنه؟؟ 

همه اب دماغ اویزون همه گلو گرفته !

مامانم ولی کوتاه نمیاد :)
گفتم که داریم با کاپشن و پالتو وپتو میشینیم ولیوان لیوان چایی میخوریم:)
غریبه آشنا A

وای مریم😨برعکس مامان من!😂

بخاری رو زود راه مینداخت و دیر برمیداشت از خونه😧

الانم که شوفاژ کارو راحت کرده ی دست میچرخونی خونه گرمه...خیال ما و مامانم راحت😂 

خدا نکشتت مریم! کل متن نفهمیدم چطور نوشتم! این اهنگ ابی با کلیپش مدام جلو چشمم رژه میرفت! دلم رقص دو نفره خواست😋😆😅

گویا همتون بخاری روشن کردین

مامانم گولمون زد پس گفت هنوز هیشکی روشن نکرده:)
بلی:)
مامانی ...

😜😂😂😂

بنظرم شما طنز نویس عالی ای هستی👌👌👌

بنظرم نظر شما با اختلاف بسیار از سایر نظراتی که تاکنون گرفتم بهترین و جامع ترین و درست ترین نظر بود!(:
** fateme **

😂😂😂😂😂

خیلی باحال بود 

مخصوصا صدای مشک😂 

شدت سرمای اونجا به منم منتقل شد 😯😮😮🥶

 

:) 

اونجا گرمه؟:)

یاسی ترین

مامانت چرا تو فاز انکاره 😂😂😂😂

تاب بیار رفیق یکم مونده 🥶

:) میخواد مقاوم بشیم دربرابر ناملایمات روزگار
یاسی ترین

راستی آهنگ عالی بود 👌♥️

:)
** fateme **

اینجا هوا خوب شده نه سرده نه گرم ... ولی گاهی کولر روشن میکنیم بیشتر موقع خواب

آها 
ولی تابستوناتون خیلی گرمه خیلی:)


** fateme **

اره خیلی گرمه

تحمل گرما برای من سخت تره تا سرما
** fateme **

من هم گرمای زیاد هم سرمای زیاد ، گرما کمشم دوست ندارم 

گرما کلافه کننده تره بنظرم

من دوبار مسافرت به جنوب داشتم یبارش اول تابستون بود یه هفته ای که سفربودم همش ازگرما مریض و بی حال بودم!

یبار بهار بود باز قابل تحمل تربود 
ارش ..

سلام

تو خونه ما هم مقاومت شدیدی از سمت مادر و خواهر برای روشن کردن پکیج ،توجیه شون اینه دیوارا سیاه میشه . خب بالاخره که باید روشن بشه :) البته من هفته پیش رفتم روشنش کردم دیگه تو عمل انجام شده قرار گرفتن !

من کلا تحمل سرما ندارم هر چند تو دو تا شهر کاملا سردسیر درس خوندم

 

 

سلام 

نه مامان من نمیگه در دیوار سیاه میشه میگه هنوز اونقدر سرد نیست که بخاری روشن کنیم

منم باید همینکارو کنم احتمالا:)
 
** fateme **

اره اوایل بهار یعنی فروردین خوبه هوا  بعدش دیگه کم کم هی گرم ترو گرمترو گرم تر میشه . 

چقدر دلم میخواد یه جای خوش ابوهوا زندگی کنم 

 

خوش آب و هوا فقط ولایت ما کرمانشاه!

از پاییز زمستونه :))
** fateme **

😂😂😂

اینطور که میگی فکر کنم عصر یخبندانه 

 

اب و هوای شیرازو خیلی دوست دارم 

یا مثلا طرفای شمال 

😇

 

 

 

شیراز هم خیلی قشنگه اردیبهشتش قشنگ تر

من دلم میخواهد به شیراز بروم!

سردسیره اون منطقه دیگه دیروز داییم میگفت صبح ها همه چی یخ زده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan