سلام الاغ عزیز حالت چطوره؟

  • ۱۹:۴۸

خوشحال و شاد و خندان رفتم آشپزخونه دیدم مامانم پای گاز وایساده داره تو قوری یه چیزی می ریزه

 

گفتم اون چیه؟ 

 

گفت دم نوش واست درست میکنم هواسردشده باز گوش درد هات شروع میشه رفتم عطاری غروب گرفتم خیلی گفت خوبه و تعریف میکرد

 

ازگوشام قلب زد بیرون چشمام عین گربه شرک شد الهی خودم فداش بشم مرکز کائنات من 

 

گفتم دستت دردنکنه بده ببینم دمنوش چیه؟

 

جلدش که  نگاه کردم خشک شدم!

 

بهش گفتم میدونی این چیه؟؟ این دم میکنن؟؟

 

میگه آره عزیزم یکم تلخ بود نبات برات می ریزم بخوریش!

 

جیغم دراومد گفتم این عنبرنسااااس!!!

 

طبق معمول قبول نکرد که عنبر نسارو نمیشه خورد فقط باید سوزوند 

 

همشم میگفت وا کی تا حالا دیده دود واسه آدم خوب باشه؟؟!

 

خوب شد رفتم دیدما وگرنه بایه کیلونبات بخوردم داده بودش :)

 

گفتم واسه اینکه حیف نشه بریز تو فنجون بده به پسرات بخورن! 

 

من واقعا نقش خواهر بودن رو خوب واسه داداشام انجام  میدم مسئولیت آسونی نیست خواهر خوب بودن:)

 


 

 

+ امروز روز کتاب خونی هستش 

این روز بر عشاق کتاب و جان بر کفانی که یکه و تنها سرانه مطالعه را افزایش میدهند 

  همچنین آن دسته از عزیزانی که تنها با گفتن " فقط کتابارو نگاه میکنم" وارد کتاب فروشی میشوند و پس از سپری شدن دوازده ثانیه عنان ازکف داده و کتاب هارو درو میکنن تبریک میگویم.

اگر اهل کتاب خوندن هستین یک کتاب خوب با محتوای مناسب (18-) معرفی کنید:)

 

  • ۷۷
زری ...

وای خادایاااااXDDD

عنبر نسا خوردن... شت ...

عاقو این XDDD چیه همش ته کلماتت میچسبونی؟؟


عین صاد

زیر ۱۸ بالای ۱۸ این کتاب عالیه؛ دفتر خاطرات بچه لاغر مردنی :)))))

یک چراغ سبز توسط عین صاد روشن شد!

من کودک دورنم یکم بچه کنجکاویه  واسه همین باید محتوای خوب به خوردش بدم!
تشکر ازتو دختر کتابخون
زری ...

چرا جدیدا باید واسه همه توضیح بدم که این همون ( 😂 ) هستش ؟ ///:

عجیبه...

چرا قبلا نمیپرسیدن ؟ 😶😶

 

خب ایموجی لبخند بزار تا مجبور نشی توضیح بدی!

دیگه ببخشید پرسیدم!
(از دنده چپ پاشدم خیلی بی اعصابم)
مامانی ...

+😯😯😯😂😂

 

+توی چه زمینه ای باشه؟

رمان؟

خودشناسی؟ یا ...

توی هرزمینه ای که کتابش خوب باشه معرفی کنید

رمان ایرانی نه 


مامانی ...

میگن رمان غرور و تعصب خیلی قشنگه از جین ایر...

خیلی وقته میخوام بخونمش اما فرصت نکردم.

 

کتاب محدودیت صفر...

چهار میثاق

۳۵ قانون روحانی

(اینا خودشناسی ان)

خوندم اونو زمانی که نوجوون سیبیلویی بیش نبودم!

فیلمشم هست

تشکر:)
زری ...

ایموجی داشتم تو موبایلم استفاده میکردم :""""

 

از اینا بزار :)
دوتا نقطه یه پرانتز!

تامام!!!
یاسی ترین

وای خدا 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

خدا بهت رحم کرد.

 

منفی هجده؟ 😂😂😂 کتاب نوجوان بخون.

ببین کتابهای رولد دال عالیه 

من غول مهربان، چارلی و کارخانه شکلات سازی، دنی قهرمان جهان رو برای آلما خوندم. ماتیلدا و آقای روباه شگفت‌انگیز هم هست هنوز نخوندم.

رمان نوجوانه اما آلما دوست داره و می‌فهمه میخونم براش 

آره صدقه دادم صبح:))

مامانم صبح نگام میکرد از خنده قرمز میشد!! 
حس میکنم عمدی میخواست دم کنه بخورم ولی نقشه ش نگرفت!

:))

شوخی کردم بابا کتاب نوجوان و کودک زیاد خوندم دیگه حالم بهم میخوره:)

کلی هم انیمیشن دیدم!!!


یاسی ترین

ای بابا 😁 

پس بریم مثبت هجده 😮😬

:) نخیر 
من منظورم این بود کتابی که ارزش خوندن داشته باشه!

ایش:))
تسنیم ‌‌

نمیای تلگرام گروه کتابخوانی بلاگرا، نه؟

دور بعدی، یعنی بعد از کتاب در دست خوانش، می‌خوایم بیمار خاموش رو بخونیم که من خیلی مشتاقم زودتر برسیم بهش. خودم هنوز نخوندم، ولی فکر می‌کنم خوب باشه :)

همچین گروهی دارین؟

تلگرام ندارم متاسفانه ،هر وقت زدم میتونم وارد گروهتون بشم؟
تسنیم ‌‌

بله داریم با قدمت چند ساله :)

البته مدیر گروه جناب هایتنه اگه بشناسی. از عضویت جدید استقبالم می‌کنن. لینکشم باید از ایشون بگیری. اگه نمی‌شناسی، هروقت خواستی عضو بشی بگو آدرس وبلاگشونو بهت بدم :)

چه جالب چه خوب :)
داشتم تلگرام ازبس فیلتر شکنا اذیت میکردن بیخیالش شدم
هروقت زدم میام سراغ خودت:))


** fateme **

😧

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

به به دمنوش عنبرنسا

خیلی مفیده 😄

به به واقعا!
اونجا زلزله اومده دیروز؟
خوبین؟
** fateme **

نه اینجا زلزله نیومده 

شنیدم بندرعباس بوده 

آره چندتا سایت چک کردم هرمزگان بوده
** fateme **

خداروشکر خوبیم 

شما در چه حالید؟

بخاری روشن کردید؟

ماهم بدنیستیم:)

آره:))
افغانی ..

😂😂😂😂 لعنتییی عجب پستی شد!

دمنوش عنبرنساااا

خیلی خوب بود

😅👍

حالا کسی هم دمنوشش رو خورد ؟؟ 😁

:)

نه !

شما یه امتحان کنید حالا میگن خیلی خوبه!
** fateme **

میگم یعنی ازش خورده ؟ اخه گفت تلخه برات نبات میریزم از کجا فهمید تلخه 😄

نه نخورده بود گفت اگه تلخ بود برات نبات میریزم

میدونه من چیز تلخ خوشم نمیاد:)
** fateme **

خب خداروشکر🙂

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan