سرم بزارم رو شهر امن شونه هات

  • ۱۷:۲۵

 


توی چشماش دوتا ستاره ی پرنور داره یه مژه هایی داره بلند

 

مژه هاش سایه بون چشماشه 

 

ای که حرف های قشنگت من آشتی داده بامن .....

 

این نزدیک ترین و واضح ترین جمله ای که میتونم خودم با یار توصیف کنم.

 

 

 

+ برهمگان واضح و مبرهن هست که من کمی بی جنبه تشریف دارم! 

 

پس دیگه تا یه مدت منتظر پست های رگباری من در وصف زلف یار و این داستانا باشین:)))

 

عاقو من امروز متوجه شدم که دیروز روز جهانی مرد بوده و نمیدونم چرا من یه روز عقبم کلا ازهمه چی!!

 

خلاصه که این روز به همه ی مردایی که دنیارو امن و جای بهتری برای زندگی کردن مبارک

 

مرد هایی که گاهی دلشون تکیه گاه میخواد ولی با جمله "  تو خودت مردی" بزرگ شدن و یاد گرفتن باید

 

همه ی ناراحتی هاشون و مشکلاتشون توی خودشون بریزن و گوش شنوا ندارن

 

مرد که گریه نمیکنه

 

مرد که نمیشکنه 

 

مرد که گله وشکایت نمیکنه

 

ناسلامتی مردی

 

مردبودن صفت نیست  و امیدوارم همه ی ما حواسمون به مرد های خوب زندگیمون باشه .

 

درسته که خشونت علیه زنان هست ولی واقع بینانه باشیم خشونت علیه مردان هم وجود داره

 

خلاصه که روزتون مبارک , میدونم الان کلی شگفت زده شدین من این حرفارو زدم همچین جامه دران سر به بیابون گذاشتین:)

 

ولی راستش اولش میخواستم کمی به مناسبت روز جهانی مرد طنز بنویسم شوخی کنیم باهاشون

 

بعد دیدم یبار خب چرا حرف های دلم ننویسم؟؟ 

 

+ آها عاقو این آهنگه تهش صدای تریلی میده! اینم طنز پست:)

 

  • ۵۱
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan