وای مریم جون تو چقدر بامزه تشریف داری!

  • ۲۱:۵۲

مامانم میگه لباسشویی دستمه دخترمه !


اسمشو گذاشتم منیژه که به مریمم بیاد بالاخره خواهرمه 


میخواد ماشین ظرفشویی هم بخره اسم اونم انتخاب کردم مژده باشه بهتره


مژده ومنیژه خواهرام خیلی زحمتکش هستن همش بشور بساب دارن


من چون اختلاف سنی زیادی باهاشون دارم وازشونم بزرگترم دیگه نمیتونم کمکشون کنم


اخیرا چندتا کیس مناسب واسه منیژه پیدا شده آخه منیژه مدتیه دل به کار نمیده ولباسارو تمیز نمیشوره


فکرکنم عاشق شده و نیمه گمشدش میخواد ، متاسفانه جبرروزگار اجازه نمیده یه نیمه گمشده نو وفابریک و مجرد براش بگیریم


یدونه تازه جداشده هست میگن خوبه اخلاقش کاریه بی سروصداس مثل منیژه صدای هلیکوپتر نمیده 


ولی مشکل اونجاس خب من بزرگترم !


نمیشه که خواهر کوچیکم زودتر از من راهی خونه بخت بشه البته که دوماد میاد خونه ما ومیشه دوماد سرخونه و تاج سرمون!



  • ۱۰۳
افغانی ..

زیاد ارتباط با این پست نگرفتم ! 

که قطعا ضعف ادراک منه ☺

 

پستها مفید هستن ولی بیزحمت یه پست خیلی مفیدتر بذار

مثلا موضوع اقدسشناسی ... 😊

چه پستی مفیدتر از خواهر هام مژده و منیژه؟

فعلا با اقدس روابطمون شکرابه چیز مثبتی ازش تو ذهنم نمیاد بنویسم:)


یاسی ترین

کاش یه خواهرم داشتی گردگیری و جارو میکرد 😂😂😂😂

والا وقتی مامانم میگه لباسشویی دخترمه کاش یکی دیگه ازاین دخترا داش واسه گردگیری و آشپزی:)

پست نوشتی؟:)
یاسی ترین

نه ننوشتم 😂

همون میان برنامه رو آپدیت کردم 🙊

خیلی بلا شدی! برو تو اتاقت  رو به دیوار وایسا یه پاتم بالا نگه دار!
یاسی ترین

😂😂😂

:)
افغانی ..

چراااا ؟؟

روابط شمارا چه شده !؟

اگه نیازه بیام پادرمیونی کنم 😅

خیر نیازی نیست
تسنیم ‌‌

ای بابا! ما منتظر شیوه‌های یاریابی بودیم که :)))

:))) 

راستش بعضی وقتا فکرمیکنم خیلی مسخره ام و اینا چیه آخه من مینوسم؟:)


تسنیم ‌‌

مگه چی می‌نویسی؟

چیزای مفرح روح و روان می‌نویسی :)

تو دلتون بهم نمیگین مسخره؟:) 

خیالم راحت باشه؟:))
تسنیم ‌‌

راحت راحت!

مگه تو به من میگی وراج پرحرف؟ :))

نه بهت میگم الهه وسواس یونان باستان:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan