جهنم پر از آدمایی مثل شماست!

  • ۱۷:۵۶

میخوام برم رو منبر براتون حرف بزنم  دیگه همه میدونیم ایرانی جماعت عشق منبر رفتن واسه دیگران داره!!


یا ایها الذین امنو کله سحر رو زمین تف ننداز همانا حق ناس بخشیده نخواهد شد!


سر پل صراط اونی که واسه  دیدن یه کپه خلط زرد کشدار جلوت میگیره نمیزاره بری بهشت پیش حوریا منم من!


(عبایش را جمع میکند و از منبر پایین می اید)



  • ۷۹
مامانی ...

وای مریم🤭😆😆😆😆😆😆

:) 
** گُلشید **

اه...:(:

 

تو فکر کنم مثل مامان منی، بس که حساسی همش چشمت این چیزا رو میبینه

منم بدم میادا ولی حساس نیستم در نتیجه برام پیش نمیاد:)

یعنی مامانم امکان نداره صبح زود بره بیرون تو تاکسی یه نفر که دهنش بو سیر یا پیاز میده کنارش ننشسته باشه:)

یا امکان نداره تو مسافرتا بره دسشویی عمومی یه نفر کنارش سر روشوییا وایستاده باشه یهو بگه اخخخخخ بعدم تف کنه:)))

بس که حساسه:)

آی گفتی

من خییلی چندشم میشه همشم راه میرم زمین نگاه میکنم!

یبار خونه خالم بودم بعد شوهرخالم داشت توی دسشویی اخخخخخخ تف کاری میکرد

من سریع رفتم تو بالکن حالت تهوع گرفته بودم اشک از چشمام میومد هی نفس عمیق میکشیدم بالانیارم

دسشویی باید توی حیاط باشه:)

خیلی متاسفانه دماغمم شامه قوی داره بوی عرق ملت توی تاکسی و مترو هم اذیتم میکنه


** fateme **

سلاااام چطوری؟

چقدر چندش آور حالم بهم خورد 😷

من توف رو زمین دیدم ولی خلط زرد 🤢 فکر کنم ببینم بالا بیارم 

 

سلام بدنیستم تو چطوری ؟

سرصبح یه عالمه ازاینا رو زمین میندازن

:)
** fateme **

 خوبم خداروشکر 🌼🏵🌺

 

چه میکنی؟ کم پیدایی خیلی
تسنیم ‌‌

اه اه اه! چرا این پست دیسلایک نداره؟ :/

:)))

پست های من نیازی به دیسلایک ندارن ! 

جاست لایک:))

بعدشم درس اخلاق دیسلایک داره؟؟؟؟:)
تسنیم ‌‌

نه ولی بهم زدن حال مردم، خودش نیازمند درس اخلاقه 😁😁

یه‌کم سانسور می‌کردی خب =)

نکته خوبی بود :)

چیشو سانسور کنم؟؟ بایدبا صراحت میگفتم !
** fateme **

هیچی 🙁 

دارم دارو میخورم 

دیگه خسته شدم 

انقدر ارادم کم شده که کارام فقط به تعویق میفته اصلا نمیتونم انجامشون بدم 

همش خواب خواب خواب 

غذا هم کم میخورم خیلی لاغر شدم بقول مامانم زشتتتتت شدم

داروی چی میخوری؟ مشکلت چیه

البته اگه مایل هستی بگو عزیزم 
یاسی ترین

مریم 

همسایه بغلی ما 

از صبح تا شب داره خخخخخخخخ تف می‌کنه 🤣🤣🤣🤣🤣 صداش میاد خونمون 

 

ابیلفضلی باید بری دم خونشون تذکربدی تموم کنه این شکنجه رو


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan