آهنگش فقط

  • ۲۲:۱۹

امروز روز جهانی چایی بود نیم ساعته متوجه شدم 


توی این نیم ساعت هرچی به ذهنم فشار اوردم متنی برای تکریم این روز مهم وعزیز بنویسم نشد! مغزم نم پس نداد


بی مقدمه این روز ارزشمند به تموم چای خورهای ایرانی تبریک میگم


ان شاءالله تمام مسلمین و مومنین و جهادیون و بسیجیون و کافرین 


و دریک کلام ایرانیان چاییشون به راه باشه مادام العمر ،آمین!





  • ۷۴
** گُلشید **

واقعا فقط اهنگ:)))))

:)
زری ...

وایییییییییی اهنگ 😂😂😂😂😂😂

 

من هر وقت میام اینجا یاد خلط زرد تو چایی میوفتم /:

عه آره راست میگی 

یادش بخیر جوونیام چه حماسه آفرینی میکردم!
یاسی ترین

روز چایی 😂😍

هزاران بار بر چون منی مبارک 🎉💃

:)
فاطمه ...

مگه روز چایی هم داشتیم؟ 😂😂

آره چای خیلی مهمه!
افغانی ..

روز چای !

جدی؟!

 

من سال به سال میوه نخورم . ولیییی چااای دریغ از یکروز 

چای لاهیجان باشه و خوب دم اومده باشه و با استکان یا فنجون بخوری 😊

منم اولین باره متوجه شدم روز چایی داریم

قبلا سال تا سال چای نمیخوردم الان یه لیوان بزرگ دارم روزی شیش هفتا 

چای و هل میخورم!


** fateme **

میدونستی تنها جانداری که بوته چای رو تهدید میکنه انسانه؟ هیچ موجودی سمتش نمیره بخاطر موادی که داخلشه 

درموردش جایی خوندم ولی باز نمیدونم چقدر درسته

ولی از حق نگذریم یه عطری داره که هیچ دمنوش و نوشیدنی نداره 

من به ندرت میخورم

آره میدونم قدیم برای سد دفاعی مزرعه ها چای میکاشتن

که جونورا نیان 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan