برف میباره

  • ۱۸:۴۴

خیلی خسته ام 

 

خستگی جسمی نه ،کاش همه ی خستگی ها ازکار وفعالیت باشه

 

خسته ی این همه نشدنم این همه فشار روانی 

 

خیلی وقته شبا تیکه تیکه میخوابم خسته میخوابم خسته تربیدارمیشم

 

دغدغه های مالیمون زیادتر شده خیلی

 

به فکر کارسوم باشم؟ 

 

دیروز باخودم میگفتم زندگی همیشه یجوری غافلگیرم کرده 

 

کاش اتفاق خوبی بیوفته 

 

شبش اتفاق بدی افتاد از دیشب یه بغض سنگینی دارم ازدیشب 

 

میگم درست میشه 

 

خسته شدم از مدام قوی نشون دادن خودم 

 

دلم یه سال گریه کردن میخواد یه عالمه فریاد نزده تلنبار شده دارم

 

حس خفگی دارم 

 

خدا بامن کاری کرده همش ترس ازدست دادن باهامه همش ترس بدترشدن شرایط

 

 

 

شرمندگی داره میکشه منو داره ذره ذره ازپا درم میاره

 

هربار مامانم میگه فلان جام درد میکنه یه خارمیشینه تو قلبم

 

میسوزونه و میسوزنتم

 

کاش میمردم 

 

 

 

 

 

  • ۲۶
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan