:) روم به دیوار عنوانام ته کشیدن

  • ۱۵:۳۴

من عادت ندارم کسی رو بخاطر مشکلات شخصیم ناراحت کنم 

 

دلم میخواست یه لباس دلقک میپوشیدم میومدم شب یلدا دم خونه تک  تکتون فال حافظ براتون میگرفتم!

 

آخر هفته ی پیش خییلی غصه داشتم فشار روم بود یهو فوران کردم الانم چیزی ازاون غم کم نشده ولی خب

 

خاصیت آدمیزاد اینه بندازیش تو آتیش جهنم دوروزه عادت میکنه حتی دیده شده با آتیشش بلال کباب کرده

 

هرچند که عمر وبلاگ نویسی خیلی وقته سراومده و تک توک مینویسن ومیخونن ولی از همه ی کسانی که پست دیروزم 

 

خوندن معذرت میخوام 

 

اصلا این دمپایی روفرشی من دست شما دفعه ی دیگه اینجا شام غریبان گرفتم باهمون بیوفتید به جونم

 

عاقو یه چالش راه انداختن شارمین اینا بعد باید برای مخاطبای وبلاگت با خط خودت نامه بنویسی!

 

میخوام شرکت کنما ولی خیلی حس تنبلی دارم! تازه واسه کی بنویسم؟ چی بنویسم؟ 

 

جمله هم قبول ندارن فقط نامه! 

 

از جایزه هم خبری نیس ، ایش:)

 

یه آهنگ گوش کنید تامن ببینم چه میکنم تصمیم بگیرم افتخار به کی بدم براش بنویسم! 

 

آهنگش خیلی باکلاسه لامصب 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • ۹۴
یاسی ترین

هیچ وقت خودت رو بابت درد دل کردن تو وبلاگ سرزنش نکن.

اینجا خونه‌ی ماست و اختیاردارش هستیم 

هرکس ناراحته در بازه 😂

 طبیعیه آدم یه وقت بده یه وقت خوب

فقط اینکه کامنتا رو می‌بندی آدم نمیتونه دلداری بده 😂

 

واسه من بنویس خوب 😌😌😌

میدونی یاسی الان به گلشیدم گفتم دلم ناراحت کردن کسی رو واقعا نمیخواد

:) 

آخه یکم آدمی هستم که هرکی بخواد دلداریم بده میزنم زخمیش میکنم حس میکنم داره ترحم میکنه:)

برو ملت دارن واسه تو مینویسن! تو ازلیستم خط خوردی چندتا نامه میخوای؟:)))


** گُلشید **

معذرت خواهی واسه چی؟ دمپایی واسه چی؟

اینجا خونه ی خودته هر چیم دوس داری میتونی بنویسی، از غمات اینجا نگی و سبک نشی پس کجا بگی؟

هر کسی هم ناراحت میشه میتونه نخونه( دیگه نخواستم بگم جمع کنه بره:) )

 

منم نامه موخوام:)

 

اره موافقم اهنگش خیلی باکلاسه.

 

میگم تو پوشه ی اهنگات چندتا اهنگ داری؟ لامصب همه جور اهنگی توش هست:)

معذرت خواهی برای اینکه ازخدا رسالت دارم خنده کن خوبی باشم ایضا قول داده بودم

خنده درار خوب تری باشم 

منم چندشب پیش این فرمایش خوندم هرکی به دنبال موسیقیه جمع کنه بره!

ابیلفضلی دلمون میخواد بریم پول رفتن نداریم:)


بالای پونصدتا :) همه جورآهنگی هم هست به قول تو!


شارمین امیریان

سلام.

تنبل خانوم خب یه نامه یه خطی بنویس !😏

صاحبش اومد:)

سلام باشه:)))
یاسی ترین

خوب پس همون بهتر که ببندی کامنتو 😂😂😂

 

بابا خوب توام بنویس چی میشه 🥺

آره :)

خودت چرا برا من نمینویسی؟ چرا نمینویسی چقدر منو دوست داری تا همه بدونن؟:)))
یاسی ترین

یه زمانی این آهنگه، رینگ تون خیلیا بود 🤣🤣🤣

تا زنگ می‌خورد اینجوری گوشی رو جواب میدادن 😎😎😎

آره :)
یاسی ترین

عزیزممممممم ♥️

باشه 😌

:)
سما نویس

آقا میفهمم چی میگی.منم نمیتونم غمم رو با کسی شریک شم حس میکنم بقیه ازدستم خسته میشن و رهام میکنن برای همین پیش خودم نگهشون میدارم.

ایشالا زودتر اون مشکلی که غم بهت داده مرتفع بشه ویک نفسی بکشی.

آره همینطوره:)

ممنون:)
سما نویس

آقا میفهمم چی میگی.منم نمیتونم غمم رو با کسی شریک شم حس میکنم بقیه ازدستم خسته میشن و رهام میکنن برای همین پیش خودم نگهشون میدارم.

ایشالا زودتر اون مشکلی که غم بهت داده مرتفع بشه ویک نفسی بکشی.

:))
افغانی ..

پست قبلی

هروقت فکرت درگیر بود یه نخ سیگار بکش. فقط مراقب باش هر روز فکرت خراب هر روز سیگاری نشی... ☺

 

 

کلیپ تصویری این اهنگ رو ببینید جالبه . صادی اقاهه بهش نمیخوره

سیگار!

یعنی اگه من برم معتاد شم تقصیرشماست!

یا توصیه به خوردن قرص آرامبخش میکنید یا سیگار!

:) نخیر من یک دوستدار ورزش و طبیعت هستم 

ازسیگار و آدم سیگاری هم خوشم نمیاد

ندیدم برم ببینم
افغانی ..

صادی = صدای !

:)
** fateme **

سلام 

پس منم دیگه پیشت درد دل نکنم ناراحت میشی ازم رونده میشی 🤭 

من به این فکر نکردم اگه چیزی که ناراحتم کرده رو به کسی بگم یا درد دل کنم بهم ترحم کنه ، ولی به این فکر کردم که ممکنه ازم زده بشه که درمورد چیزای ناراحت کننده حرف میزنم یا سوالاتی میپرسم که شاید کلافش کنه و از من بدش بیاد و خسته بشه.

قبل از اینا به این فکر میکردم که حرف بزنم آروم بشم  حالم بهتر بشه ، یا راهنمایی بگیرم ... 

منم از ترحم بدم میاد

 ولی چیزایی که خیلی مضطرب و نگرانم میکنه رو نمیتونم تو خودم نگه دارم 

سلام

نه اینجوری نیست:) 

من خودم دلم میخواد همه حداقل واسه چندلحظه وب من میخونن بخندن

وگرنه ربات که نیستیم غم داریم شادی داریم

حرف بزن :)
تسنیم ‌‌

سلام

صبحت بخیر :)

یه صبح پرتقالی، تقدیم سرکارعالی :)

 

این آهنگه رو تا پلی کردم یادم افتاد یه بار یه جایی شنیدم. چند ثانیه‌ش که گذشت، یادم اومد یکی از بلاگرا دو سه سال پیش تو وبلاگش گذاشته بود گفته بود اینو وقتی نوجوان بوده گوش می‌داده، منم گفته بودم فقط نونونونوشو می‌فهمم :))))

سلام :)

اهنگه قدیمیه کلا اهنگای قدیمی یه چیزدیگه ن :)

من هر آهنگی گوش کنم متنشو درمیارم بفهمم 

معنیش قشنگه 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan