چالش نامه پراکنی :)

  • ۱۷:۵۹

منابع الچالش وبلاگ شارمین  و  وبلاگ اینجابدون من 


من برای کسانی که میشناسم و بیشتر باهاشون تعامل دارم نوشتم


بدیهی میباشد که دلم میخواست برای تک تکتون مینوشتم ولی باخودم گفتم این تنبیهی باشه برای خوانندگان خاموش!


باشد که رستگار شوند وازخاموشی دربیایند !!


متاسفانه نشد عکس بزارم لینک گذاشتم


متاسفانه تر خطم خوب نیست و نمیتونم روی کاغذ بی خط صاف بنویسم!


متاسفانه ترتر کمرنگ نوشتم کاش با ماژیک مینوشتم افسوس و صدافسوس!


دیگه بر من ببخشاییدکم وکاستیش :)




نامه برای گلشیدجان



نامه برای محیا جون



نامه برای یاسی جان


نامه برای تسنیم عزیز


نامه برای همه ی خواننده های اینجا


+بعدا نوشت:


انصافا انگشت اشاره ام تازه از اتل دراوردم خوب خم و راست نمیشه


کج وکوله نویسیم بخشیش به همین خاطرمیباشد:)


اصلاحیه!


میگن که نمیتونیم بخونیم ! 


خطت بده کج وکوله س !! 

میگن عروس بلدنیس برقصه میگه زمین کجه ! حالا قضیه شماست:)))


چون من خیلی دخترخوبی هستم هرکدوم نتونستید بخونید بگید براتون تایپ کنم :)

  • ۸۱
** گُلشید **

دیوونه ی دوست داشتنی 

از دلم کاش نری

خواستی کم باش ولییی باااش

 

آخ ماچ به اون صورت خوشگلت:)😘❤

:)))
Reyhane R .

سلام.بالاخره نوشتیا (:

اونایی که جدا جدا نوشته میشن با مخاطب خاص اصن یه مزه ی دیگه ای میدن (:

بسیار هم عالی ^_^ مرسی از شرکتت (:

 

سلام خیلی ممنون از شما برای چالشتون:)

آره راستش خطاب به شماهم تو ذهنم بود بنویسم ولی جرات نکردم!

من شناخت زیادی ازتون ندارم ترسیدم چیزی حالا به شوخی بنویسم ناراحت بشین.

:)
محیا ..

سلام:)❤💚

خوبی عزیزم؟

منو نمی بینید خوب دورهم دستخط بازی میکنیدا:))

حقیقتا دلم میخواست نامه همه رو بخونم فضولی کنم منتها نامه خودمم نتونستم بخونم

فقط محیای قشنگم یه همچین چیزیو تونستم بخونم:(

بعد رفتم فضولی کردم تو نامه گلی دیدم برا گلی قلب قرمز گذاشتی برا من نذاشتی هیچی دیگه میخوام به نشانه اعتراض اینجا رو ترک کنم:))

حسودم مخاطباتن والا

 

ناممو بااصلاحیه وقلب قرمز لطفا زیر کامنتم برام بنویس تا بتونم جواب دهی متناسب را داشته باشم با تشکرات فراوان😆❤

 

ولی جدای ازاینا با وجود اعتراضات وارده مرسی برا منم نامه نبشتی 😍😘❤

 

همین که به من گفتی قشنگ درصورتی که قشنگ نیستم خوشحالم😂😅

سلاااام محیایی:))چطوری؟

عه نتونستی بخونی؟؟

خطم بده دیگه

نوشتم:

محیا یعنی حیات ، زندگی 

مثل اسمت هستی (مستعار و واقعیت)  تداعی کننده زندگی هستن

قوی و مصمم...

اون نور امیدی که از پست هات به جون آدم تزریق میکنی 

اون انرژی قشنگت

پست های رنگی رنگیت که داد میزنه کار محیای پنج ساله س

جات خالیه محیاجان
برات آرزوی سلامتی و تندرستی دارم امیدوارم هر چه زودتر 

خبر حال خوبت توی وبلاگت برامون بنویسی

بسیار دوست میدارم سلطان پینوشت های بیان 

دلم برات تنگ شده برای کامنت های طولانیت بیشتر:)



برای تو باخودکار صورتی نوشتم خوشت میاد:)))

یعد دیدم خیلی کمرنگ شده حال نداشتم سرماخوردم دوباره ازاول بنویسم عکس بگیرم

محیا ..

قربونت شکر خوبم تازه 5 روزه مرخص شدم از بیمارستان 

 

نه خطت خوانا بود کمرنگ بود منم چشام سو نداره ننه پیزی وهزارتا دردسر:))

 

عزیزمممم😢❤

هارتم اکلیلی شد بااین نامت که😢😍

خیلی گشنگ بودخیلی ذوق کردم مرسی یه دنیا 😍❤

.حقیقتا این روزا نه هوشیاری درست درمونی دارم نه تمرکز نه حافظه سابقو همه جی برام شبیه یه سایه شده شایدم ابر که میاد میره و درست درمون نیست وبه یادم نمیمونه

وحتی درست درمون نمیتونم واکنشای درستی بدم 

واقعا توصیفش سخته 

 

دوست داشتم منم میتونستم براتون نامه بنویسم  ولی نمیتونم اصلا تمرکز وحواس ندارم:/

 

فقط میتونم بگم خوشحالم دوستای خوبی مثل شماها دارم و یکی از بزرگترین وبهترین داراییامید که تواین چندسال اخیر از دوستای واقعیم بهم نزدیکتر بودید ودلم گرمتون بوده

 

ومنم بسیار دوستت میدارم 😍😘❤

 

مرسی که برام با صورتی نوشتی آله صولتی خیلی دوس:)) مرسی که انقدر دقیقی وبامحبت 😍❤

 

انشاالله سرماخوردگیت زود خوب بشه😢❤

 

عزیزم:)

از عوارض داروهاس اینایی که میگی

کم کم خوب میشی مراقب خودت باش 

همینایی که گفتی رو من جای نامه قبول دارم:))

امیدوارم زودتر سرحال بشی 

تاالان کلی راه اومدی یکم دیگه صبوری کنی خوب میشی:)
یاسی ترین

نمی‌دونی چه ذوقی کردم مریم 🥺🥺🥺🥺😍😍😍😍 واجب شد برم برات نامه اختصاصی از خودم در کنم 😌 

عزیزدلم ❤️❤️❤️ عکس رو سیو کردم که تا همیشه مهربونیت رو داشته باشم و ببینمش 

ممنونم که این حال قشنگو بهم دادی دختر مهربون و با ذوق😘😘😘😘😘

:) خواهش میکنم


مامانی ...

سلام مریم جان

خیلی ممنون که برامون نامه نوشتی🤩

 

همچین گفتی من نمینویسم و فلان... که گفتم ببین مریم چه دست خطی داره.

خلاصه که خطت خیلیم خوبه🥰

مرسی که شرکت کردی💜

سلام مامانی جان:)

دیگه من آدم واقع نگری هستم! 

قبول دارم خطم خوب نیست:)

ولی بعد نوشتن و عکس گرفتن تازه دیدم چقدر کمرنگ نوشتم و کج وکوله!


افغانی ..

بیمار نسخه رو برد داروخونه

دکتر داروساز هرچی زور زد نتونست دستخط پزشک رو بخونه

پشت نسخه یه بیت شعر نوشت داد دست بیمار گفت ببر بده به پزشکت

یا مرا رسم خط جن اموز

یا خودت همره این نامه بیا

 

 

لطفا فایل صوتی نامه رو بذارید 😆😉

خیلی سعی کردم بهم بربخوره ونخندم ولی متاسفانه نشد:)

دیگه هیچ آدمی کامل نیست!

منم درکنار این همه ویژگی خوب یدونه فقط خطم بده!


macho picho

مهم مِهر و محبتی که در نامه هست . حالا خطش زیاد مهم نیست .

 

بالاخره یه نفر متوجه شد:)

واقعا واقعا!
تسنیم ‌‌

نامه 😃🥰

مریم خیلی خیلی ممنونم ازت :) کاش می‌شد وبلاگ و دوستی‌هاشو برای همیشه نگه داشت.

برخلاف این همه که گفتن خطت فلانه و نمی‌تونن بخونن من همه‌ی نامه‌هاتو خوندم و هیچ‌جام گیر نکردم :) والا اگه دکترا این شکلی بنویسن خییییلی هم خوش‌به‌حال داروخونه‌هاست :))

البته می‌دونم که دوستان تا یه حدیشو شوخی می‌کنن. آخه تو خودت شوخی، برای شوخی باهات تعارف ندارن. وگرنه اگه روزمره‌نویس بودی، عمرا کسی می‌گفت بدخطی، چون ممکن بود شوخی‌شوخی بهت بربخوره. همه فقط به‌به و چه‌چه می‌کردن 😁😂

تسنیم :)

نه بهم نمیخوره راست میگن خب:))

یه معلم فیزیک داشتیم هروقت میخواست امتحان کتبی بگیره تو چشمام نگاه میکرد میگفت خوانا و صاف بنویس هربار سر برگه تو پدرم درمیاد:)))


محیا ..

سلام :)خوبی؟😙

اقا اومدم سر بزنم وبت دیدم همه خوندن چرا من نتونستم بخونم 😐 بعد ازاونجا که عکسو دانلود کرده بودم یادگاری نگه دارم نگاش کردم گفتم تلاش کنم دیدم باز با تلاش نمیتونم بخونم:/

اومدم زدم دوباره رو لینک دیدم اون سری عکس باز نشده رو داشتم تلاش میکردم بخونم😐 وهمونجوری ذخیره کردم😅

خیلی گیج وداغونم میدونم😂 با کیفیت نشده ذخیره کردم مات انتظار داشتم بخونم😐

اینبار تونستم بخونم😕شرمنده خلاصه 

منو به خنگی وگیجیم ببخش😅 دستخطتت خواناس واقعا 

همشو راحت خوندم 

اوف برمن باد😅

 

سلام شکر بدنیستم تو بهتری؟:)

میدونی خیلی باعجله مینویسم درسم میخونم عادت دارم بنویسم یادداشت کنم تا حفظ شم این تند تند نوشتنا خطمو بدکرده :)

شاید بعدنا یکم وقتم ازادتر شد رفتم کلاس خوشنویسی:)


محیا ..

سلام :)خوبی؟😙

اقا اومدم سر بزنم وبت دیدم همه خوندن چرا من نتونستم بخونم 😐 بعد ازاونجا که عکسو دانلود کرده بودم یادگاری نگه دارم نگاش کردم گفتم تلاش کنم دیدم باز با تلاش نمیتونم بخونم:/

اومدم زدم دوباره رو لینک دیدم اون سری عکس باز نشده رو داشتم تلاش میکردم بخونم😐 وهمونجوری ذخیره کردم😅

خیلی گیج وداغونم میدونم😂 با کیفیت نشده ذخیره کردم مات انتظار داشتم بخونم😐

اینبار تونستم بخونم😕شرمنده خلاصه 

منو به خنگی وگیجیم ببخش😅 دستخطتت خواناس واقعا 

همشو راحت خوندم 

اوف برمن باد😅

 

:)
** fateme **

هعیییی 

هیچ اسمی از من نبود 😢

معذرت میخوام فاطمه جان هول هولکی نوشتم حواسم نبود
سکوت شلوغ

سلام 

من نبودم 

چرا برای من نامه نوشتی😅😂

سلام کجا برای تو نوشتم؟
** fateme **

اشکال نداره 

واقعا حواسم نبوده فاطمه 
سکوت شلوغ

منظورم (ننوشتی؟؟؟؟) بوده😐 اشتباه لپی بوده 

بابا من ازت دوربودمممم نه بقیه 

:)
** fateme **

حواست نبوده یعنی برات مهم نبودم ، ولی میدونم که نباید توقع داشته باشم از کسی چون بذور نمیشه خودتو تو دل کسی جا کنی ... من خودمو بخاطر اینکه نامه برام ننوشتی اذیت نکردم ، ولی خب یه لحظه بخاطر اینکه کسی به فکرم نیست دلم ترک برداشت 

امیدوارم تو هم ناراحت نباشی بازم میگم اشکال نداره  

فاطمه اینطوری نیست واقعا

اسم خیلی هارو فراموش کردم بنویسم 

یه چیز هول هولکی نوشتم فقط 

بازم اگه باعث شدم برنجی غصه بخوری معذرت میخوام 

باورکن :)
** fateme **

خواهش میکنم من ناراحت نیستم 💐

باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan