با چشمات اگه نگام کنی با نگات اگه صدام کنی

  • ۱۶:۳۸

من از آهنگ های عهد سلطان خیارشورخوشم میاد و گوش میکنم

 

براین باورم که محتوای آهنگ های قدیمی یه چیز تکرار نشدنی هستن 

 

همشون دروصف یار و معشوق خوندن تشبیه های قشنگی به کار بردن که بعد هربار گوش کردن آدم باخودش میگه الله الله ازاین همه زیبایی!

 

ریتم و ملودی خوبی دارن واسه هر مود و مناسبتی حتی هر نوع آب و هوایی میتونی ازبینشون انتخاب داشته باشی

 

روزهای ابری و دلگیری که خبری از بارون نیست داد میزنه امروز فقط قمیشی !

 

روزهای بارونی و سرد که پیاده روی طولانی دارین و کلی هم کار خرده ریز ، ابی میطلبه

 

آهنگ های ابی قدرت اینو دارن کل روز تورو وادار به کارکنن بدون هیچ خستگی با هر بار اوج گرفتن صداش انرژی شما ارتقا

 

پیدا میکنه و همینجور ساعت ها مثل یه حیوون مظلوم دراز گوش کارمیکنید!

 

روزهای واریزی حقوق به محض رویت پیامک واریزی شهرام شپ پره تراپی باید کرد

 

نمیدونم اون جک درباره شهرام شپ پره شنیدین یانه که میگه ژاپنی ها اگه شهرام شپ پره داشتن از انرژیش 

 

برق تولید میکردن!!

 

دقیقا همینه مزیت دیگه ش اینه مایه سرخوشی و شادی بیشتر میشه باعث میشه کمتر به تورم و اینکه آخه با این

 

یذره حقوق چه کنم ؟ فکرکنید!

 

آخر های ماه البته برای من ازاواسط ماهه دیگه باید داریوش گوش کرد و یه دل سیر واسه بی پولی و بدهکاری

 

و بالارفتن آمار طلاق و معتادا وکارتن خوابا گریه کرد ، بزرگوار حتی واسه چک برگشتی هم خونده!!

 

میبینید؟؟ وقتی از محتوای خوب آهنگ حرف میزنم منظورم ایناست 

 

همین دلخوش کنک های کوچیکه که باعث میشه وسط یه روز شلوغ همه چی رو ول نکنی بگی گور باباش دیگه خسته شدم!

 

حالا که یکم با سلیقه ی قدیمی من آشنا شدین یکمم از یارم بگم براتون!!

 

 یار اهنگ های بی کلام خارجکی گوش میکنه!! 

 

حالا درسته معیارهای دوست داشتن من خیلی چیزن ولی آخه آهنگ بی کلام؟؟ مرد اینکارا چیه؟؟ 

 

( اگه بچه های خوبی باشین از معیارای دوست داشتنم براتون میگم که دسته جمعی شهید معیارام بشین)

 

ازخدا که پنهون نیس از شما چه پنهون اوایل وقتی ازاین آهنگ های بی کلام برام میفرستاد 

 

و تهشم میگفت من از سبک اهنگای امریکای لاتین خوشم میاد حس بی کلاس بودن بهم دست میداد!!

 

 

من داشتم  جای کش جورابمو میخاروندم و هایده گوش میکردم براش خدابیامرزی میفرستادم

 

آقا دروصف یانی نطقی غرا وکوبنده میکردن!!

 

 

 

من اگه پسر بودم برای مخاطبم آهنگایی انتخاب میکردم که  با یبار شنیدنش دل از کف بده!!

 

 بعدشم   ازذوق بمیره!

 

 بعد یکم غصه واسه مخاطب متوفی میرفتم برای مخاطبای 

 

بعدی هم همین اهنگارو میفرستادم تا اونا هم از ذوق درجا تموم کنن! ( روانی هم خودتونید)

 

 

+ برای دیدن تو 

 

نه یک چشم 

 

نه صد چشم 

 

همه چشم ها رو میخوام ......

 

قال ابی ( درود کائنات بر او )

 

 

 

 

 

 

 

  • ۹۳
محیا ..

:)))))

میزان تفاهم تو ویارت اصن ستودنیه این همه تفاهههمم مگه داریم مگه میشه؟:)))

 

یاد معیارا دوست داشتن خودم افتادم:)))

گفتم به یه دوستی من ازاین پسره خوشم اومده 

گفت همچین مالی نیست

گفتم برووو این همچین مالی نیست نگا چشاش کن سگ داره کثافط:)))

من اولین چیز چشم آدما رو میبینمو جذبشون میشم بقیشم مهم نیست:)))

اونم گفت اصلا فقط معیاراااات:))))

 

یادش بخیر داشتیم با قل کلیم تو بخش قدم میزدیم 

داشت ابی گوش میکرد

گفتم من فکر میکردم مجردای شکست عشقی خورده فقط ازاین اهنگا گوش میکنن شما متاهلاهم ازاینا گوش میدید؟:)))

شما دیگه چرا😂

گفت خب قشنگه 

بعد اسم اهنگشو پرسیدم دانلود کردم روزهای بیمارستانو با ابی گذروندم:))

 

+آهنگو پلی کردم خواهرم شروع کردن بشکن زدن:))

 

+صبح کله سحر داشتم میرفتم بیمارستان 

راننده اسنپیه هم یه بند آهنگا قدیمی ولی شاد انقدر حال کردم اول صبح کلی خاطره زنده شد برام و شاد شدم 

:)

اهنگا قدیمی خیلی خوبن:)

نه تفاهمات بسیاری داریم:)

دیگه من ازاین سلیقه موسیقیش چشم پوشی کردم!

آره دقیقا خاطره ها زنده میشن:)

صبح سرد بود شال و کلاه پشمی صورتی پوشیدم 

تو کوچمون وانتی نمکی اهنگ پلنگ صورتی میخوند پشت بلندگو!

اول متوجه نشدم منظورش منم!


محیا ..

:)))))چه نمکی اهل دلی:))

اتفاقا صبح مامان منم تن یه دختری پالتو صورتی دید گفت دوست دارم این رنگی همش لباس بپوشی پالتو صورتی بگیر:/ 

مشکی چیه گرفتی پالتوت خوشگله ولی اخه مشکی؟:/

گفتم دوست ندارم صورتی مثل بچه ها 

شروع کردم به خوندن که مشکی رنگ عشقههههه مثل رنگ چشااااای مهربووووونم:))

 

بیخود اهل دل بوده:|

اصن رگ غیرت کوردیم بادکرده بود میخواستم با لگد بزنم به وانتش:)

پالتو خدایی صورتی خیلی تینیجریه


محیا ..

یکی دوماهی از دست پرحرفیام راحت بودیدا دوباره به میادین برگشتم:)))

 

 

خوشحالم برگشتی:)
** گُلشید **

من یه دو سه سالی میشه شدیدا قفلی زدم رو اهنگای قدیمی:)

البته نه همشون!

من جدیدا هم گهگاهی گوش میکنم 

حتی وقتی با برادرام جایی میریم مجبوری از آهنگهای هچل هفت اوناهم تو ماشین به خورد گوشام میدم:)


یاسی ترین

واقعا هیچی جای این آهنگا رو نمی‌گیره 😍😍😍😍

 

بسیار باهات موافقم 

ولی کم‌کم به سلیقه‌ی یارت هم علاقمند میشی😂

آره واقعا توی هر کدومشون درس زندگیه!(:

نه اون به سلیقه ی من نزدیک شده:)))))
نرگس بیانستان

در یک کلام میتونم بهت بگم ک عاشقتم :))

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan