سرگردنه!

  • ۲۱:۳۳

از بازار اومدم نشستم آب قند میخورم 

ابلیفضلی قلبم نمیکشه دیگه 

دیگر مرا یارای ادامه دادن نیست !

یه شاخه گل رز هلندی صد و سی هزارتومن؟ نه یه شاخه گل پیزوری صد و سی هزااارتومن؟؟؟؟؟؟


صد و سی هزار بدی یه شاخه گل که بعد دوروز پلاسید بندازی سطل زباله؟؟ 


تواین مملکت چه خبره؟ 

میخواستم روز مادر گل بخرم واسه مامانم با یه روسری 

مقرون به صرفه ترین چیزی که سراغ داشتم همینا بود دویست تومن بودجه براش تعیین کردم !

خود گل شاخه ای یعنی دونه ای واضح تربگم یک عدد رز صد و سی کوفت تومن ملت براش صف بسته بودن 


مادیگر نمیتوانیم در مناسبت ها برای عزیزانمان گل و کادو بخریم 

ما دیگر نخواهیم توانست زندگی معمولی داشته باشیم

دیگر هیچ یاری برای معشوقش گل نمی‌خرد چون نمیصرفد (من پسر باشم صد سال سیاه این پول به یه شاخه گل نمیدم )

مادیگر نمیتوانیم در قلب ها جلوس کنیم



  • ۸۰
.

ارزش مادر بالاتر ازاین حرفاست

واقعا دلم برای مادرتون سوخت به خاطر خساستتون حاضر نیستین هزینه کنید .

شما ارزش مادرتون با خریدی که براش میکنید میسنجین؟
آیا حاضر نباشی چیزی که بیشتر از ارزش واقعیش قیمت داره بخری و برای پولت و انرژی و زحمتی که کشیدی برای بدست اوردن پول ارزش و احترام قائل بشی اسمش خساسته؟

خب من میتونم جای اون گل برای مادرم یه کیلو باقلوا بخرم که عاشقشه 


محیا ..

 

خدایی؟:)):

من انقدر گل نخریدمو گل نگرفتم دستم نبود کاش زودتر میگفتی 

یه سبد گل چند روز پیش برام اوردن 

منم نگاشم نکردم انقدر حال روحیم خراب بود موند پلاستید 

کاش زودتر میگفتی میرفتم حراج میکردم شاخ گلاشو:))))

 

الان پستتو دیدم رفتم سبد گله رو نگا کردم بیینم چندتا شاخه گل داره:)))

30_40تا گل بود از5نوع

کاش حرجش میکردما:)))

شاخه هاشو درمیوردم میرسختم تو سطل آب میرفتم میفروختم😂😂😂

400 تومن پول بود شوخی که نیست😢

 

 

خدایی دیگه نمیشه زندگی کرد بااین گرونی هیععع:/

 

 

 

آره خودم یه ربع تعجب زده داشتم به گلفروشی نگاه میکردم فقط:)

یه صفی هم بود شلوغ 

خییلی گرون بود برگشتم خونه :)))

یه چارتا عکس باهاش میگرفتی :) 


محیا ..
حال این نقطه رو جا میاری یا جا بیارم؟
من صبوریم دربعضی وقتا درمقابل ادمای کج فهم نه بهتر بگم نفهم که از چیزی که خدا بهشون داده به اسم مغز استفاده نمیکنن و دهانشونو فقط باز میکنن صفره

دلت برا خودت بسوزه که از عقلت استفاده نمیکنی واک گذاشتیش 
متوجه طنز نویسی مشکلات جامعه نمیشی
دلت براخودت بسوزه واقعا
که درکی از اینکه ممکنه یه جوون دستش خالی باشه نداری میذاری پا خسیس بودن
دلت بخاطرنگاه زشتت بسوزه  ونوع حرف زدن بیفکرت کسی بیشتر این مدل ادما که بدون فکر فقط حرف میزنن دلسوزی ندارن
پوووف 

نه تو  خون خودت کثیف نکن ارزش نداره :)

از آب قنده یکم مونده بشین برات بیارم آروم شی:))

محیا ..

متاسفانه باوجود دیدن همچین ادمایی خون ادم کثیف میشه:/

والا من نمیتونم تحمل کنم :/

متنو عوض کردم:)))

خیلی بی اعصابم من سر کسایی که برام مهمن

تو بیمارستان به خدا پذیرش با مامانم با لحن بدو بلند حرف زد یه جیغایی کشیدم سرش خرخرشو نجوییدم خیلی بود بیشخصیت با مادر بیچاره من که مریض داره وخودش پر استرسو نگرانی بلند وبالحن طلبکارانه حرف میزنه یکاریش کردم ادم شد اروم شد

تازه  مامانمو بقیه کاندیدا پیوند کشیدنم کنار مگه اروم میشدم مامانم هی میکشیدم کنار میگفت ولش کن محیا اروم باش 

بقیه هم دیدن من اینجوری حرص میخورم ریختن سرش 

منو بردن کنار ارومم کنن خودشون ریختن سرش که حق باایشونه وچه طرز برخوردهو ...

اصلا تحمل ادما بی درکو ندارم که بخوان بد حرف بزنن:/

 

 

 

میدونم چی میگی آدم رنجیده خاطر میشه
قضاوت کردن و توهین کردن خیلی عادی شده

من واقعا خسیس نیستم 
شاید بد نوشتم اینجوری متوجه شدن
** گُلشید **

وااای جدی انقدر گل گرون شده؟:(

به قول محیا از بس گل نخریدم و نخریدن برام تو باغ قیمت گلها نیستم:/:)

 

اتفاقا الان میخواستم یه پست در مورد قیمت رنگ و وسایل نقاشی بنویسم گفتم اول بیام تو رو بخونم:)

آره خیلی عجیب گرون بود 

والا همه چی گرونه
محیا ..

ملت پولدارن لاناتیا :))خدا بیشتر بهشون بده به ماهم بده:))

 

اشکال نداره مامانامون خودشون خبر دارن از وضعیتمون انتظار ندارن

روسری چی خریدی؟

 

اتفاقا سبد گل خوشگلیم بود ولی من کلا یکم بی حوصله بودم توجهی نکردم بهش 

کلا به ندرت این روزا چیزی خوشحالم میکنه وتوجهمو جلب میکنه درواقع هیچی خوشحالم نمیکنه:)))

:))) پولدارای بی درد!

میترسم بگم نخریدم باز اون نقطه بیاد بهم بگه دیدی خسیسی:)))

نخریدم :)

گمشو تو ام رفتی تو فاز دپرسی نون خامه ای هم خوشحالت نمیکنه؟؟؟؟
محیا ..

تو لارج منی:)

 

اصن ولش کن بچه پرو بی درک:/

تو بد ننوشتی هرکسی اندازه درک خودش برداشت میکنه:)

 

بله هرکس از ظن خود شد یارمن ....


زری ...

برگااامممم

پشمااامممم

130 تومن یه شاخههههههه ؟؟؟؟؟

تسحشندشتشمشم

عهههههه

مغزم سوت کشید...

آری فرزندم !
ما گویی اصحاب کهف بودیم و درخواب 
این از زیبایی اسلامی بودن جمهوری ایران است!
محیا ..

اتفاقا تنها نیستی منم نخریدم

😐

 

چلا نون خامه ای کیک اوجولاتی خود اوجولات😢 خیلی خوشحالم میکنه😢

ولی همینام نمیذارن بخورم دوماهه دلم کیک شکلاتی یا کیک خامه ای شیرکاکایویی اوجولاتی چیزی میخواد ولی کوفتم نمیتونم بقولم

حق ندارم افسرده بشم:)))

عشقم اوجولات کیک اوجولاتیو ازم گرفتن:))

تا فردا ببینم چی میشه احتمالا با یه بغل محکم و ماچ روز مادر گرامی بدارم:)))

منم نون خامه ای و شکلات دوست دارم اصلا یه کیک گنده خامه ای شکلاتی داشته باشی دستت تا ارنج بکنی توش بخوری:))))

بعدنا خوب شدی از خجالت خودت دربیا خودت خفه کن با شکلات 
محیا ..

 بگل وموچ چه کم از گل رز هلندی دارد اصن؟:)))

 

منم فردا قراره برم دکتر یارای ایستادگی بود براش میخلم کادو،

نتونستم خودمو لوش میکنم براش که کادو هم بهم بده تازه:)))

#بچه_خبیث

 

مامانم منو خیلی دوست میداره همین که منو داره خوشحاله اصن:/

 

آی گفتی همین دقیقا دوماهه دلم یه کیک خامه ای شکلاتی میخواد همشو بخورم

 

بدبختی میدونی چیه شیرینی خامه ای میخرن اعضای خانواده ومن برااینکه دلم نخواد حتی نگا نمیکنم مامانم میگفت یدونه بخور میگفتم نه نمیشه خودم میدونستم خوب نیست 

بعد تو دلش مونده بود ناراحت بود نخورده بودمو نمیتونم بخورم رفته بودیم پیش دکترم چند وقت بعدش

سوال ودغدغش که ازدکتر پرسید همین بود کیک خامه ایو اینا میتونه بخوره؟:):

دکترم گفت نههه اصلا ندید بهش این چیزارو حالاحالاها نباید بخوره چیزای بیرونو

 

دیگه خیلی چیزا که من نمیتونم بخورمو نمیخرن که دلم نخواد

 

:))) 

ما چندتا خوراکی بسیار خوشمزه چندساله بخاطر داداش کوچیکم نگرفتیم و نخوردیم انقدر که خودش دلش میخواد ما نمیخوایم :)

خوبم میشی کلی خوراکی های مورد علاقه ت میخوری یه کم صبوری کن
محیا ..

اره ادم که محروم میشه همش ذهنش میره سمت همون محرومیته:))/

 

حالا من شکمو نیستم اصن که بودم انقدر لاغر نبودم !ولی وقتی ادمو محروم میکنن ادم بدتر ذهنش میره سمت همون چیزا:))

 

انرژیم تموم شد😐 دارم خاموش میشم

 

افرین اصلا ذات ادمیزاد همینه ازهرچی منعت کنن ترغیب میشی بهش بیشتر:)))

من شکموام کمی:) 

استراحت کن :)
macho picho

سلام . همه چیز گرون شده . من حتی یک چیزایی راجع به گرونی توی وبلاگم نوشتم که اینجا جاش نیست بنویسم . در کل ، اگه وضع به همین منوال پیش بره ، میشه انتظار داشت که کوچکترین چیزهایی رو که داشتیم و خریدش برامون عادی بود ، چند سال دیگه به یک آرزو تبدیل خواهند شد و مملکت ایران تا چند سال دیگه به یکی از عقب مانده ترین ممالک دنیا تبدیل خواهد شد . 

تو این اوضاع ، به نظر من یک عدد شاخه گل ، صد و سی هزار تومان نمی ارزد . به نظر من آدم باید برای پولش ارزش قائل بشه . به جاش میشه یک هدیه ای که ماندگار باشه ، خرید . 

به نظر من ماها که جزء اقشار عادی جامعه هستیم ، باید تو خرج کردن پولمون دقت داشته باشیم . دیگه هر چیزی رو نمیشه خرید . باید مدیریت کرد .

کی گفته من جز اقشار عادی جامعه هستم؟؟!

:)
غریبه آشنا A

سلام عزیزدلم بانو جان روزت مبارک مادر آینده💖

خوب فداتشم؟

ب مامانم تبریک بگو روز مادر رو ❤

سایه پر مهرش بالا سرتون مستدام باشه الهی😍🙏  


در وصف پستت بگم عزیزم من اونموقع برگام ریخت که(البته حفظ ظاهر کردمااااا😂)که ی دسته گل رز آبی شد 3 تومن! 😶 هذا فی مکانی ماذا!!!😐

حالا پارسال بود!🙄قائدتاً با همون فرمون برن جلو قیمتها بالاتر باید باشه 😑 

 خدایا صاحب زمان را برسان 🙏


- خوبه ارزش گذاشتن و رمانتیک بازی و اینا...

 ولی منم همچین چیزی رو قبول ندارم!

 ترجیحا میگم اونی که گرون میفروشه و از ضروریات نیست بمونه رو دستش خراب بشه بلکه عبرت سایرین بشه 😃

این خسیس بودن نیست عاقلانه تصمیم گرفتنه!

ولخرجیش باشه پیشکش اون دست و دلبازا 😌😆

تشکر برای شماهم مبارک باشه عزیزم

:)
میرزا مهدی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** *****

بنده سالهاست که هیچ اعتقادی به این کادو دادن ها ندارم.

زیراااااااااااااااااااااااا(اینجا یه کم مکث میکنم تا تعلیقش زیاد بشه)

زیرا اون آدمی که براش کادو میخری بیشتر میرنجه! از اینکه میبینه عزیزش به خاطر یه کادوی فکسنی تا حدود نیم میلیون تومن هزینه کرده.

بعضی وقتا اون آدمایی که از کادو گرفتن خرکیف میشن رو درک نمیکنم. البته اونایی که ادای خوشحال شدن رو در میارن نه ها. اونایی که با تمام وجودشون خر کیف میشن رو عرض میکنم.

بذار خودم رو مثال بزنم: من‌ی که در طول سال هشتم گرو نُهمه و همسر هم عمیقا متوجه این مسئله ست، اگر به وقت کادو و کادو بازی برسه، اگر یک کیلو هویج برا خونه بخرم و بگم بیا این یه دونه ش کادوی مثلا روز زن، برای همون یه دونه ش ناراحت میشه و با بقیه ش سوپ و سالاد درست میکنه و با شادمانی میلومبونیمش.

اما اون یه دونه هویج؛ دقیقا همون یه دونه ی خاص تا لحظه هضم و دفعش، زهرِ مار میمونه براش.

اینطوریا.

سلام میرزا فکرکردم خدابیامرز شدین :)

خوشحال شدم کامنتتون دیدم توقع دیدن کامنت ترامپ داشتم ولی انتظار رویت کامنت شمارو خیر!

:)

منم از چندروز پیش اعتقادم به این چیزا ازدست دادم!

قدر همسرتون بدونین :)

سانسورتون کردم که دیگه متنبه بشین نرین غیبت کبری!!
یاسی ترین

روزشون مبارک باشه ☺️❤️

 

چقدر وحشتناک!!!

 

چه معنی داره هرچیزی رو به هر قیمتی بهمون دادن بخریم؟ همین کارا رو کردیم هر بلایی میخوان به سرمون میارن.

هرچی رو هرچقدر گرون میکنن ملت میخرن :/

 

آفرین که نخریدی 😏😌

 

بیچاره اونایی که الان میرن خواستگاری بله برون عیدی بردن و یلدا بردن 😱

روز تو هم مبارک با تاخیر مامان مهربون:)
دیشب یه متنی خوندم که تحت تاثیرم قرار داد!
کلیتش این بود که قرار دادن روز مادر و باقی مناسبت ها در سالروز ولادت ائمه 
توی ذهن ها این باور می سازه که مادر مقدسه و کامل 
درصورتی که مادرهم انسان معمولیه که کم میاره خسته میشه غرمیزنه داد میزنه گریه میکنه از بچه ش می رنجه 
خلاصه که مادر به اندازه کافی خوب هست برای بچه ش و همین یادگرفتن به به اندازه کافی خوب بودن باعث میشه توقعات فضایی و کمالگرایی نه از خودشون داشته باشن نه بابت هر اتفاق ساده ای عذاب وجدان 

والا قضیه این مراسمات و هزینه هاش همه بخاطر خانواده هاس 
از روی دوست داشتن و علاقه س توقعاتشون ولی خب کاش به همه جوانب انتخاب آدم احترام بزارن و حمایت کنن 

یلدابردن چیست؟:)
یاسی ترین

واقعا از دلایلی که باعث میشه مادرها بار سنگین عذاب وجدان رو دوششون باشه همین تقدسه.

و خیلی وقت‌ها هم توقع ایجاد می‌کنه

مادر نسبت به بچه متوقع میشه.

 

شب یلدا طبق طبق کادو و شیرینی و میوه و... میبرن دیگه 😂

اره موافقم باهات بزن قدش:)

اصلا مادر باید با دمپایی بزن بچه شو کبود کنه صداشم  دراومد فلفل بریزه تو حلقش :))

عه؟؟ چه جالب من ندیده بودم 

میوه وشیرینی شب یلدا میبرن که چی بشه؟:) 
یاسی ترین

مادری که به دمپایی و فلفل مجهز نباشه مادر نیست 🤣

 

بابا من تشر میزنم بعدش تا چند روز خودمو میخورم چرا به بچه پریدی 

 

 

میبرن دیگه! رسمه.

قدیما مفصل بوده.

میوه شیرینی آجیل کادو و طلا 

 

حالا الان ممکنه خیلیا انجام ندن چون که گرونیه و

خیلیا به رسوم اعتقاد ندارن.

 

بعضیا هم دارن، اعتقاد هم دارن، خیلی هم تجملیش میکنن.

 

من خودم به شخصه هدیه گرفتن دوست دارم ولی شلوغ پلوغ کردن خوشحالم نمیکنه 

 

 

انصافا من مامانم هیچ وقت بچگیمون نه فلفل ریخت نه دمپایی 

فقط مجهز به سلاح سرد بی محلی بود!

بی محلی کردن دردش از دمپایی بیشتره:)

الان که پا به سن گذاشتیم دمپایی سمتمون پرت میکنه!

خب همین دیگه چون انتظارت از خودت خیییلی بالاس عذاب وجدان میگیری خودخوری میکنی وگرنه که باید پس از هرتشر وگفتن معلومه به خونواده بابات کشیدی بی محلی پیشه کنی:))))

منم هدیه گرفتن هدیه دادن خوشحالم میکنه هدیه ای که از روی علاقه و خود خواسته باشه نه برای توچشم فروکنی 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan