زندگی ذره ی کاهیست که کوهش کردیم!

  • ۲۱:۱۱

امروز قرار بود برم سرکار اما نرفتم البته اضافه کاری بود ولی صبح هفت که بیدار شدم دیدم واقعا حس و حال کارکردن ندارم تصمیم گرفتم امروز حیف نونی بگذرونم . ازخودم پرسیدم خب الان چی میچسبه؟ چی میخوای؟ ندای درونی گفت حاجی استخر با ماساژ ! راستش رو بخواین که پیداست دروغش نمیخواین اینجانب بنده ی ماساژ هستم ، فورا یه لقمه نون پنیر خوردم وسایلام جمع کردم برای رفتن به مامانمم هم گفتم بیاد دوتایی بریم صفا کنیم اما گفت دلش میخواد خونه بمونه سریال ببینه تلفنی با خاله هام حرف بزنه و ناهار آماده کنه ، شاید منم روزی دخترم ازم بخواد امروز بیخیال کار خونه و اشپزی بشم بریم استخر ولی ترجیح بدم بمونم خونه با برادرام ( به علت نداشتن خواهر) تلفنی غیبت کنم ناهار بپزم و قسمت پونصدم یه سریال ببینم شایدم با بابای بچه ها خلوت کنیم!

استخر اول صبح خیلی حال میده چون خلوت تره هرچند بعداظهرم خوبه شلوغ تره میشه چشم چرونی کرد:) ولی برای تمدد اعصاب فقط صبح های زود جوابه ، بعد از کلی شیرجه خرکی گشنم شد چون همچنان افسار دست حیف نون درونم بود دوتا تیکه کیک خامه ای شکلاتی گنده با آب پرتقال گرفتم و خوردم  وقتی داشتم ماساژ میگرفتم چرتم گرفت شدید معده ی پر و ماساژ و موزیک ملایم ترکیب مخربی هستن من توی این موقعیت قابلیت این دارم به هر کار کرده و نکرده اعتراف کنم فقط واسه یه ربع بیشتر توی اون فضا موندن!

از ترس اینکه خرخر نکنم یا آب دهنم سرریز نشه نخوابیدم ، همون حین داشتم فکر میکردم دیگه چی حالت خوب میکنه؟ جواب کوتاه و دندان شکن بود ... پیامک واریزی! جدا که همه ی دلخوشی ها خریدنی هستن و مادی ولی غم و غصه رایگان چرا؟ البته دلخوشی هایی هم هستن که مادی نیستن مثل یه آغوش گرم و طولانی مثل دیدن ابرهای پف پفی و تپل توی آسمون آبی مثل تماشای بازی بچه ها مثل شنیدن صدای خنده عزیزی مثل ماچ و بوسه های یهویی ! وقتی اومدم خونه افتاب تا وسط های پذیرایی اومده بود فوری یه دوش گرفتم رفتم ولو شدم تو آفتاب ، تازه فهمیدم چرا گربه ها لم دادن تو آفتاب دوست دارن واقعا لذت بخشه .

میگن که تنبل ها حدود هیجده ساعت میخوابن و خیلی آهسته و حلزونی حرکت میکنند راستش امروز یافتم که لایف استایل مورد علاقه م همونی که همیشه دنبالشم درحقیقت سحر خیزی و ورزش و کوه و دوچرخه نیست !

الگوی زندگیم ازاین به بعد شاید یه تنبل ماده باشه ، بی خیال و ریلکس و خوابالو دقیقا همون حس راحتی هنگام ماساژ داره ....

عنوان برگرفته از توجیه های حیف نون درونیم!

دقیقا امروز همین جوری بودم :)

 

 

 

 

  • ۱۳۷
هوپ ...

انقدر بامزه تعریف کردی دلم خواست دوباره جمعه بیاد تک تک برنامه هاتو اجرا کنم.

:)
هوپ نمیدونی که چقدررر حال داد:))
لویی ..
به این فکر کردید اگه به جای استخر رفته بودید سر کار، چرخ های اقتصاد کشور بهتر می‌چرخید و قیمت دلار هم کاهش پیدا می‌کرد؟!😉 مدیونید اگه فکر کنید از کاه کوه می‌سازم😅
برای من در سال‌های اخیر، در لحظه زیستن، لذت بردن از زندگی و تلاش برای آرامش داشتن، اصل های مهم زندگی بودن و سعی کردم الویت داشتن هر کار و برنامه‌ای در این چارچوب باشه.
البته بگذریم از اینکه در این مملکت چقدر این سبک زندگی جواب می‌ده، البته اگه بشه اسم این گذران روزها و سال‌های پر از فشار و استرس و نگرانیِ حال و آینده رو داشتن، زندگی گذشت😐
من چندان در لحظه زندگی نمیکنم مخصوصا این دو سال اخیر 
ولی خب خییلی وقت بود از حال دل خودم غافل شده بودم امیدوارم بتونم برای آرامش روانم بیشتر وقت بزارم و تلاش کنم
افغانی ..

😄 چشمچرونی خیلییی خوبه ! بیصبرانه منتظر تغییر حکومت و استخر مختلط هستم!! 😝

خواهرم با زن داداشم و آیلار برادرزادم که ۶ سالش بود رفته بودن استخر . خواهرم میگه همون اول کار داشتیم دوش میگرفتیم که یه خانم مسن لخت شد ! دیدم آیلار کپ کرده و چشم از خانونه ورنمیداره😆  میگه تا دوروز داشتیم بچه رو توجیه میکردیم که خانومه کار اشتباهی کرده و لخت شدن اصلا کار خوبی نیست...🤣 (تربیت ۶سال در دو دقیقه فنا رفته بود)

آقا آقا :)
آیلار چه اسم قشنگیه ، من خاطرات استخر خیلی دارم ولی نمیدونم بنویسم یانه !
کمی از نظرم مصداق زنان علیه زنان میشه اگه بنویسم:)
اون خاطره از ذهن برادر زادتون هیج وقت پاک نمیشه! من تو اون سن حمام عمومی میرفتیم با مامانم و خاله هام هنوز یادمه :)
RaCi naL

چقدر شیرین مینویسین 
چقدر حال کردم که همینطوری به دلتون دست داد برید استخر و تنهـآیی رفتید
من با خودم یه قهوه نمیتونم تو کافه بخورم ...
همیشه فکر میکنم اینجـور آدم ها چقدر حال ِ قشنگی دارن 

در ضمن اون حیف نون ِ درونتون نیست خوش سلیقه ی درونتونه ! 
ماساژ و اس ام اس واریزی و فیلان ... منم دوست :دی

مرسی:)
من خیلی تنهایی کافی شاپ و استخر و بازار گردی رفتم و میرم عادت کردم دیگه حتی چندین سال تنهایی صبح ها میرفتم پارک میدوئیدم
خیلی حال خوبی داره چشماتو میبندی هی نفس عمیق میکشی ذهنت آروم میشه 
البته اعتراف میکنم خییلی شده دلم همسفر پایه برای گشت وگذار خواسته
حیف نون درون گاهی پول خرج میکنه سرخود میشه:)
من نیز:)
افغانی ..

سلام

سال نو مبارک 🌹

سال پر پول و دل خوش رو برات ارزومندم⚘️

سلام 
خیییلی ممنون و تشکر :) سال نو شما هم مبارک باشه
واقعا چندبار خواستم بیام وبتون بهتون تبریک بگما ولی حسش نبود:)
خیلی ممنون ان شاءالله برای شما هم سلامتی و دل خوش در جوار یار!
دیگر تجرد بس نیست؟:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan