دنده معکوس یا افعال معکوس ! مسئله این است...

  • ۱۹:۰۶

چندتا فکت از ما دخترا، موقع دعوا :

خیلی ازت بدم میاد :" ازت خوشم میاد ولی حرصم میگیره که خوشم میاد"

مهم نیست :"  خیلی مهمه ، خییلی زیاد "

هرجور راحتی: " منتظرم ببینم چه میکنی و کمین کردم که اگر بی تفاوت رد شی ازش پاره پورت کنم"

دلم گرفته میخوام تنها باشم:" بزار ببینم شعورش میرسه موقع ناراحتیم بمونه تنهام نزاره یانه"

من اصلا آدم مادیاتی نیستم : " اتفاقا هستم ولی شگردمه ازقدیم گفتن مرغ زیرک چو به دام افتد...و این حرفا"

حوصله ام سررفته گشنمه خوابم میاد ولی نمیخوام بخوابم عصبی ام :" دوران پی ام اس هستم"

عزیزم من به تو اعتماد کامل دارم گفتی تو فامیلتون چندتا دختر مجرد هست؟:" من اعتماد و این حرفای روشنفکری حالیم نیست جرات داری باهاشون بگو بخند کن"

عزیزم تولد که مهم نیست حالا یادتم می رفت طوری نبود :" اتفاقا بشدت برام مهمه و چندماهه منتظرم ببینم کادو چی میدی"

عشقم پول من و تو نداره که : " خیلی هم داره ، پول من مال خودمه پول توهم مال منه"

سردمه :" بغل کن"

من صدتا خواستگار خفن داشتم ولی تورو قبول کردم :"  ابلیفضلی سگ در این خونه رو نزد خواستگار که بود و چه کرد؟ من فقط تو کتاب ها خوندم"

گل دوست ندارم :" دسته گل بزرگ بگیر لطفا"

بنظرم ما شناخت خوبی ازهم پیداکردیم:" نمیخوای پاشی بیای خواستگاری؟ "

اون دختره رو ببین چه موهاش نازه :" صبر کن ببینم برمیگرده نگاه کنه یه دعوایی راه بندازم"

صورتم جوش زده خوب نیست قیافه م :" زودباش ازم تعریف کن"

صرفا جهت شوخی نوشتم ( الکی) فقط خواستم از مود ننوشتن دربیام ، حال هرکی اینجارو میخونه چطوره ؟ 



  • ۱۰۳
Reyhane R

سلام (:

جالب بودن😅

ما خوبیم شکر خدا.

سلام مامان نبات و نهال :)
اقا از وقتی کانالتون میخونم همش منتظر چیزهایی هستم که در مورد نبات مینویسین:) بسیار شبیه منه!
خب الحمدالله:)
یاسی ترین

سلام 😁 

آره خیلیاش واقعیه 😂 

 

مرسی عزیزم شما خدا بدیم 🤣🤣🤣🤦🤦🤦 

شما چطورین 

سلام یاسی حواسم بودا توهم از من بدتر نمینوشتی
همش واقعیته :)
والا نه خوب نه بد 

مامانی ...

😅😅😅

مثل همیشه عالی بود👌👍👌👍👌👍

 

خوبیم شکر خدا ، روزها رو میگذریم تا به روز موعود برسیم😎

تشکر داشتم فکر میکردم چقدر مونده نی نی تون به دنیا بیاد ولی یادم نمیاد !
خب شکر خدا :)
به روزهای شب بیداری نزدیک میشوید:))
هـیوا .

بیچاره ما که باید کلی زحمت بکشیم ببینیم دقیقا منظورتون چیه :| :))

شما پسری؟
صبح ظهر شب پست من بخونید مثل دفترچه راهنما کمکتون میکنه:)
ن. ..

خدا نکنه شاغل باشی

پولتم باید بدی به روش هم نیاری کم پوله زر هم نزنی پول خودمه

وگرنه اقتدار و غرورشون خدشه دار میشه کینه تو به دل می گیرن

چرا کار میکنم زندگی سخته:)
راستکی؟؟ 
من فکر میکنم زندگی مشترک خییلی با مجردی فرق داره 
دیگه پول من و تو نداره ،داره؟
البته مردی که همیشه هم چشمش به جیب زنشه اقتدار و غروری نداره 
** گُلشید **

:))

 

چطوری؟ حالت خوبه؟

سلام شکر 
تو چطوری ؟ خوبی؟
:))
تسنیم ‌‌

سلام مریم جان :) سال جدید باید الان پست بذاری؟؟ ایشالا که سال خوبی برات باشه ^_^

 

حالا میگی الکی گفتی، ولی انگار بعضی دخترا واقعا منظورشون از حرفاشون همیناست!!

امیدوارم پسرا فک نکنن همه‌ی دخترا اینجوری حرف می‌زنن -_-

سلام تسنیم عزیزم:)
خیلی ممنون تسنیم سال نو تو هم مبارک باشه عزیزم :)
والا دست و بالم به نوشتن نمیرفت با اینکه کلی موضوع باحال داشتم بنویسم 
یه جور خسته طوری بودم
ولی پست های تورو مشتاقانه میخوندم :) خوش بحال جیم جیم که تورو داره ؛)
اره :)
من بیشترش نیستم خدایی 

هـیوا .

بله با اجازتون😬

اسمتون دخترونه میزنه 
هـیوا .

🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

 

اسم: هیوا (دختر، پسر) (کردی) (تلفظ: hivā) (فارسی: هیوا) (انگلیسی: hiva)
معنی: امید، آرزو، ( کردی، hiwā ) امید، فریاد، صدای بلند

من کردم ولی هیوا رو تاحالا برای پسر نشنیدم 

لویی ..

 

با خوندن هر بند داشتم دنبال  مصادیق عینی می‌گشتم! 
این رهنمودها را سرلوحه خود قرار می‌دهیم، اگر کامیاب شدیم مراتب ارادت مان به شما فزون گردد و اگر کامیاب نشدیم جهت جبران  هرگونه خسران مادی و معنوی به محضر شما شرفیاب خواهیم گشت!😉

نه حالا همه هم اینجوری نیستن ولی نود درصد همینه :) 
اون وقت شما رایگان از تجریبات یک عمر  استفاده کنی؟:)
لویی ..

فرزندم! از قدیم گفتن زکات علم آموختنه!

من هم تجربیات یک عمر رو از زاویه مقابل در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم می‌کنم باشد که چراغ راهی باشد تا مسیر پرتلاطم زندگی رو به آسودگی طی کرده و به ساحل امن و آرامش برسید😉🤔

هرچند آقایون کلا پیچیدگی ندارند! ساده‌اند و بی ریا😲😀

 

:)
آقایون پیچیدگی ندارن؟ خیلی هم مرموز و پیچیده هستن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan