موقت

  • ۲۱:۱۴

نظرتان در مورد کانال تلگرامی چیست؟ 

توی کانال بقیه بچه ها که هستم وسوسه شدم منم به جرگه کانال نویس ها بپیوندم .

  • ۸۱
لویی ..

من کانال دوستان مهاجرت کرده به تلگرام رو ندیدم اما به‌نظرم کانال این مزیت رو داره که اعضا و خواننده‌ها مشخص هستن و نویسنده با اطمینان خاطر بیشتری می‌نویسه، برخلاف وبلاگ که خوانندگانِ خاموش گستردگی بیشتری دارن.

اگه کانال‌هایی که گفتید اعضا، نسبت به وبلاگ، حضور پررنگتری دارن و فضای پویاتری داره، بهش فکر کنید. در وبلاگ هم می‌شه گاهی مطالب عمومی تری نوشت.

به هرحال صلاح کار خویش مریمان دانند! 

 

حس میکنم کانال خودمونی تره منم کمتر خود سانسوری میکنم ولی اینجاروهم دوست دارم :)

یاسی ترین

فکر کنم برای تو خوب باشه 

ولی تنبل میشی ها، برای پست گذاشتن تو وبلاگ 😁 

خودمم همین فکر میکنم چون در طول روز شااااید ده تا سوژه یادم بیاد بنویسم اینجا ولی تنبلی میکنم :) 
اخه اونجارو بنویسم دیگه فکرنکنم بیام اینجانیز 


Reyhane R

موافقم (:

اگه اومدی ما رو هم خبر کن بیاییم😁😘

حتما :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan