مامان بودن به یه روایت دیگه!

  • ۱۶:۰۰

داداش بزرگه از یکی از دخترای فامیل خوشش میاد چندماه پیشم به مامانم گفت البته من خیلی زودتر فهمیدم! حالا مشکل ما چیه؟

دختره دوقلوئه! و مادر من وقتی میریم اونجا همش میگه: کدوم یکیشونه؟ بگو مثل هم لباس نپوشن! باز گیج شدم الان کدومشونه؟؟ اینا که باهم مو نمیزنن این پسر چجوری از یکیشون خوشش اومده؟؟!!

ما هم میگوییم همینی که داره هی تحویلت میگیره همینی که لباسش سبزه، این بخت برگشته ای که داره بال بال میزنه برات ، باباالان که اصلا اون یکی قلش نیست ! 

به داداشم گفتم من خوشگلم یا دختر مذکور؟ جواب نداد طفره رفت!

هعییی ....به والله که برادر وفا نداره دوستان .

  • ۹۳
Boshra _p

🤣🤣🤣🤣 

خدا حفظتون کنه برای همدیگه.

عاقبت بخیر و خوشبختی نصیبشون‌

خیلی ممنون ازت :)
Boshra _p

🤣🤣🤣🤣 

خدا حفظتون کنه برای همدیگه.

عاقبت بخیر و خوشبختی نصیبشون‌

خیلی ممنون ازت مجدد:)))
هـیوا .

اوه اوه خداییش خیلی سخته :)))
شما توقع داری بیاد بگه شما خوشگلتری ؟ :|

خیلی خیلی !
آره ناسلامتی این همه سال خواهرشم:)

زری シ‌‌‌

عههههه

من فکر میکردم دو قلو ها با دو قلو ها مزدوج میشن :""""

ان شالله که خیره :)))))

فعلا که ما یه قلشون میخوایم:)
مرسی عزیزم
ن. ..

واویلا 😆

حالا خدایی چجوری از یکیشون خوشش اومده؟! 

ای بابا اونم از خجالتش بوده طفره رفته، از اون خوشگلتر در چشمش نمی بینه فقط بهش بگو چجوری با قلش اشتباه نمی گیره؟ 

 

رفتارشون باهم متفاوته دیگه :) 
آره کلا از اون بهتر هیچکس نمیبینه!
هعی...یه عمر خواهری کن!
مامانی ...

حتی توی این لحظه از توی آسایشگاه بیمارستان هم خوندن پستهای این شکلیت خنده روی لب میاره.

 

من نظرم اینه که هرکس باید یه خواهرشوهری مثل تو داشته باشه😎 که از قضا برادرش بش بگه که تو از زن من هم خوشگلتری😁بله😎

ایشالا شما و دارا کوچولوی ماه زودتر تو خونتون کنار خونوادتون باشین :)
از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون خیلی میزنن تو ذوقم:))
چی میشد میگفت هیچ دختری برای من از تو خوشگلتر نیست و نخواهد بود؟؟
خوبه الان مخالف بشم؟
:)
یاسی ترین

آخی عزیزم به سلامتی 😍 چه بامزه 😂 

خوش به حال اون عروسی که خواهر شوهری مثل تو داره 😍😍😍

مرسی :)
نه بابا نه به دار و نه به باره! 
فقط خانواده ها در جریانن و به روی خودشونم نمیارن!
:))
واقعا خوش به اون بخت و اقبال بلندش!( دهنش صافه در آینده)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
مهربانی شما چه رنگیست؟

اگر یادمان بود وباران گرفت نگاهی به احساس گلها کنیم.
Designed By Erfan Powered by Bayan